וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק מוחלט: מה חושבים וויליאם וקייט על תאוריות הקונספירציה?

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 16:15

הרשתות החברתיות הוצפו בשבועות האחרונים במספר לא הגיוני של ספקולציות סביב המצב הבריאותי של הנסיכה קייט מידלטון אחרי הניתוח המסתורי והיעלמותה. אבל מה היא ובעלה, הנסיך וויליאם, חשבו על התופעה? וואלה! סלבס עניין לציבור

קייט מידלטון הנסיך וויליאם. Gettyimages, GettyImages
קייט מידלטון הנסיך וויליאם/GettyImages, Gettyimages

תאוריות הקונספירציה סביב היעדרותה של הנסיכה קייט מידלטון מעין הציבור אחרי ההודעה המפתיעה של ארמון בקינגהאם על כך שעברה ניתוח מפתיע בבטנה, נעו על ספקטרום רחב בין חשד שהיא מתה לבין תאוריות לכך שהיא עברה התמוטטות עצבים אחרי שהנסיך וויליאם הכניס את "המאהבת שלו" להריון.

השבוע קיבלנו הבהרה ממשפחת המלוכה בדמות סרטון שגם העלה שאלות, אך בסוף התקבל והרגיע חלק מהאינטרנט. אך עם כל ההתרחשויות והלחשושים הרועמים, גם משפחת המלוכה לא יכלו להתעלם מהרעש שהגיע מהעולם.

"אני יודעת ממקורות שדיברתי איתם בארמון שגם וויליאם וגם קייט היו בשוק והופתעו מהשמועות המופרעות שרצו", סיפרה המומחית לבית המלוכה, קייטי ניקול בשיחה עם Entertainment Tonight.

"אני חושבת שיש תחושה של תסכול ואולי אפילו כעס, בעיקר מהצד של וויליאם. אנשים העלות כל מיני השערות משוגעות בין אם זה תספורת גרועה, ניתוח קוסמטי שהשתבש ואפילו קומה. אני חושבת שזה גרם לנסיך לחוש תסכול ולהרגיש נסער", הוסיפה.

אז איך הם מתמודדים עם הקושי?

רוז הנדבורי קייט מידלטון. Gettyimages, עיבוד תמונה
קייט מידלטון והאישה שחשודה בתור הפילגש של הנסיך וויליאם/עיבוד תמונה, Gettyimages

"זאת תקופה קשה בשבילם, אבל הם מנסים להתעלם מזה כמה שאפשר", אמרה המומחית ופירטה: "יש להם חשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים, ברור שהם לא יכולים לתקוע את הראש בחול. הם יודעים מה כותבים ומה נאמר עליהם, זה בטח מתסכל אותם שהם לא מצליחים לשים לזה סוף".

וואלה! סלבס אוהבת להמציא תאוריות שיסבירו את זה שאבא שלה עזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully