וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה וזוהרת: קייט מידלטון תועדה בסיבוב קניות עם הנסיך וויליאם

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 23:08

אחרי אין סוף שמועות לגבי מצבה של הנסיכה קייט מידלטון, שהגיעו עד להריון, מחלה סופנית והעלמות חשודה, הנסיכה נצפתה סוף סוף בתיעוד ווידאו חדש, בסיבוב קניות עם בעלה הנסיך וויליאם. וואלה! סלבס נושמת לרווחה

לפני כחודשיים משפחת המלוכה הוציאה הודעה חריגה ומדאיגה במיוחד, בה עידכנו כי הנסיכה קייט מידלטון, שנשואה ליורש העצר הנסיך וויליאם כידוע, עברה ניתוח בבטנה ותאלץ לבטל את השתתפותה בכל האירועים הרשמיים ולהשאר במנוחה עד לאחרי חג הפסחא. ההודעה המסתורית של הארמון, שלא פירטה יותר מדי על מה בדיוק הניתוח אותו נאלצה הנסיכה לעבור, הייתה יריית הפתיחה לחרושת השמועות שמאז לא הפסיקה להסעיר את הרשת.

אחרי לא מעט קונספיקציות שנסובו סביב סיבת העלמותה של מידלטון, אתר TMZ פרסם היום (שני) תיעוד של הנסיכה סוף סוף בווידאו חדש, אחרי שנצפתה במהלך סוף השבוע בסיבוב קניות לצד בעלה הנסיך וויליאם. על פי הדיווח, הזוג המלכותי ביקרו בבית עסק הנמצא במרחק של קילומטר מביתם בווינדזור, ועדי ראייה סיפרו כי קייט נראתה "מאושרת, רגועה ובריאה". שלושת ילדיהם של הנסיך והנסיכה לא היו איתם, אבל על פי הדיווח של "הסאן" המשפחה בילתה יחד בבוקר של אותה השבת.


חובבי הקונספירציות נהנים בתקופה האחרונה לעקוב אחרי מצבה של מידלטון, וכל הודעה או תמונה שיצאו עד כה מהארמון זכו לניתוח מעמיק שכלל הוכחות לזיופים והצתה של השערות חדשות בנוגע למה בדיוק קרה לנסיכה. חלק מהשמועות דיברו על כך שהעלמות של מידלטון אפילו קשורה לרומן שניהל כביכול וויליאם, עם לא פחות ולא אחרת מאשר חברתה הטובה, ואם זה לא מספיק, אז גם שמועות על הריון של אותה המאהבת נכנסו לתמונה.

הנסיכה מוויילס קייט מידלטון בתמונה ראשונה עם הילדים מאז ניתוח הבטן. צילום מסך princeandprincessofwales, צילום מסך
הנסיכה מוויילס קייט מידלטון בתמונה ראשונה עם הילדים מאז ניתוח הבטן/צילום מסך, צילום מסך princeandprincessofwales

כזכור, לפני פחות משבוע פרסמו הנסיכים תמונה משפחתית מקסימה למדי של מידלטון ביחד עם שלושת ילדיה. העוקבים החדים שמו לב במהרה לכמה דברים חשודים בתמונה, והיא הוסרה מסוכניות הידיעות בחשד לכך שהיא זוייפה. בעקבות הסערה בארמון הוציאו הודעה משונה מטעמה של קייט, שטענה כי היא ערכה בעצמה את התמונה ועשה טעויות פוטושופ של עורכת מתחילה, מה שממש לא הצליח לשכנע את החשדנים לגבי מצבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully