וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הכס: האם הנסיך וויליאם הכניס את המאהבת שלו להריון?

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 15:48

המסתורין סביב היעלמותה של קייט מידלטון ממשיך לייצר סקנדלים נוספים, כשהפעם מדובר ברומן שיצא מכלל שליטה וניסיון הדחה מבית המלוכה. וואלה! סלבס פופקורן

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
איך! אתה! מעז!/GettyImages, Max Mumby\Indigo

החודשים האחרונים היו קשים מנשוא עבור בני משפחת המלוכה, שנקלע לשערוריה תקשורתית שלא ברור איך יצליחו להחלץ ממנה. המסתורין סביב האשפוז וההיעלמות של קייט מידלטון ממשיך לגבות קורבנות, בעיקר השפיות של וואלה! סלבס שלא מצליחה להבין במה מדובר.

אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו בסוף השבוע האחרון שהנסיך וויליאם הכניס להריון את המאהבת שלו, רוז הנבורי, שהייתה הבסטי של מידלטון. על פי השמועות, וויליאם והנבורי בילו יחד בוולנטיינ'ז בזמן שקייט מחלימה מהניתוח שעברה.

על פי ספקולציות שנפוצו ברשתות החברתיות, וויליאם "מאוהב" בהנבורי ומעוניין להתגרש ממידלטון ולשאת את המאהבת לאישה. קת'רין זעמה ואין בכוונתה להפוך לנסיכה דיאנה הבאה. על פי השמועות, ההיעלמות שלה מכוונת וזו דרכה למחות על העוול שנעשה לה, אחרי שנים שהקדישה להכנות לתפקיד הגדול בחייה, שיגיע כשוויליאם יתפוס את מקומו של המלך צ'ארלס.

"קייט הורידה את טבעת הנישואים שלה לאות מחאה. השמועות על הרומן. קשה להאשים אותה, הסיפור הזה רודף את הנישואים שלהם וזה קשה פי כמה כשהיא מחלימה מניתוח קשה", סיפר מקורב לנסיכה לאתר InTouch.

הנבורי ומידלטון היו החברות הכי טובות עד שנת 2019, אז עבר ביניהן חתול שחור. ג'ינג'י מקריח בעצם, אם להאמין לשמועות שנפוצו אז, אודות רומן לוהט בין הנבורי לוויליאם. אם זה לא מספיק מעליב, הצהובון "In touch" דיווח שהרומן בין השניים התנהל בזמן שקייט הייתה בהריון עם הנסיך לואי.

עוד דווח שמידלטון החליטה לחתוך את הנבורי ובעלה מהחבורה הקרובה, ואסרה על וויליאם לדבר עליה. נשמות טובות סיפרו שעוד לפני השמועות על הרומן, לוויליאם היו רגשות עזים לרוז והוא התייחס אליה בתור "האישה שפספסתי".

וואלה! סלבס חוותה בגידה. זה קרה כשבן הזוג שלה התקדם בפליליסטיות בלעדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully