וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז הנבורי, שמואשמת בבגידה עם הנסיך וויליאם, שוברת שתיקה

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 12:03

היעלמותה של הנסיכה קייט מידלטון הביאה לשמועות סביב חיי הנישואים שלה עם הנסיך וויליאם ומהצד השני אותו האשימו אותו בבגידה עם חברתה הטובה ביותר, רוז הנבורי. עכשיו, רוז שוברת שתיקה ושמה סוף לקונספירציות. וואלה! סלבס האישה האחרת

יש מצב שמשפחת המלוכה הבינו בפעם הראשונה שהשתיקה שלהם בנושאים בוערים סביב ההתפתחויות בחייהם האישיים רק מחמירה את המצב וממש לא עוזרים לסערה לחלוף, אלא מגבירים אותה, כי לאט לאט אנשים מתחילים לדבר ולענות על השאלות הבוערות.

אחת מהקונספירציות הגדולות היו סביב חברתה הטובה של הנסיכה קייט מידלטון, רוז הנבורי, שהואשמה בכך שהיא והנסיך וויליאם מקיימים מערכת יחסים סודית ושהם אפילו בילו יחד את חג הוולנטיין האחרון- בזמן שקייט עדיין החלימה מהניתוח המסתורי והמפתיע שעברה בבטנה.

סוף סוף, אחרי שבועות ארוכים, רוז הסכימה לדבר ולהתייחס לשמועות על הזוגיות התיאוריטית שלה עם הנסיך. כמובן, חשוב לזכור שבסופו של יום עדיין מדובר באצולה וההברה שהיא פורסמה לא הגיעה בסטורי מלא רגש כי היא השתמשה בעורכי הדין שלה להעביר את המסר: "השמועות לגמרי שקריות", מה נגיד לכם... קצר, קולע ומאכזב.

אם כבר מדברים על הנדבורי מול מידלטון, יש דבר אחד שאי אפשר להתעלם ממנו והוא הדמיון בין השתיים, מה שהוביל גולשים רבים בטיקטוק וברשתות החברתיות השונות לחשוד שמדובר בכלל במי שהיא לכאורה הפילגש של וויליאם ולא אשתו האמיתית שמצולמת בטיול לחנות הפארם.

וואלה! סלבס התחפשה לאחותה כדי לקבל דוגמיות נוספות של מוצרים בקניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully