וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נרגעת: סתיו קצין חשפה התכתבויות עם אליאב טעטי ויצרה סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 15:49

כוכבת "האח הגדול" התראיינה לפודקאסט, וחשפה במהלך הראיון כי החתן הטרי, אליאב טעטי, שרק השבוע נישא לבחירת לבו בר כהן, התחיל איתה בעבר. הראיון במהרה הסעיר את הרשת והתגובות לא איחרו לבוא: "קנאית, מגעילה, רעה". וואלה! סלבס אש ותמרות עשן

@tmi.il סתיו קצין חושפת סודות על אליאב? הפודקאסט המלא החל מהיום באתר מעריב #תרבותטוק #טיאמאיי ♬ צליל מקורי - TMI.il

יוצאת הריאלטי "האח הגדול" סתיו קצין עוררה לא מעט סערות בזמן ששהתה בבית האח, ונראה שהיא לגמרי מתכוונת להמשיך באותו הקו גם עכשיו, כשהיא מחוץ לבית המצולם 24 שעות ביממה. אחרי שפתחה חזית כנגד כמעט כל מי שחלקו איתה את המגורים בבית, כעת היא מתפנה לפתוח חזית חדשה ולהסעיר (שוב) את הרשת.

קצין התראיינה לפודקאסט של מיקי לוין ב-TMI, וחשפה במהלך הראיון כי אליאב טעטי, שהשתתף בעונת "האח הגדול" לפני העונה בה היא כיכבה, ושממש השבוע נישא לבר כהן, שלח לה הודעות בעבר וניסה לפתח איתה קשר רומנטי אך היא סירבה. אם זה לא מספיק, סתיו דאגה גם לספר כי הסיבה שהיא לא הוזמנה לחתונה של השניים, לדעתה, היא כי "זה מבאס שהקראש של בעלך תגיע לחתונה", לא פחות ולא יותר.

אבל הברבי לא הסתפקה רק בדברים האלו, אלא המשיכה וסיפרה כי משנת 2019 טעטי המשיך ולשלוח לה הודעות, חשפה כי הוא יצר איתה קשר אחרי שהודח מבית האח הגדול ואף הגיע אליה הביתה. ומה הסיבה שהיא החליטה לפתוח את זה דווקא עכשיו? במהלך הראיון שיתפה קצין כי היא מאוכזבת שהיא לא הוזמנה לחתונה של השניים, והתאכזבה גם לגלות שבמהלך העונה שלה הוא תמך ביענקי ולא בה וטען כי היא לא עוברת חרם. בנוסף, היא אמרה כי היא עוברת שוב נידוי חברתי, להרגשתה, מכיוון שלא הוזמנה לחתונה בזמן ששאר חבריה לעונה הוזמנו.

.

בר כהן ואליאב טעטי החתונה. צילום: אור גפן/יח"צ, עיבוד תמונה
רק התחתנו וכבר נפלה עליהם. טעטי וכהן/עיבוד תמונה, צילום: אור גפן/יח"צ

התגובות הסוערות ברשת לא איחרו להגיע, ולא מעט גולשים בחרו לתקוף את קצין על הבחירה לחשוף את ההתכתבויות דווקא עכשיו, בשבוע בו השניים התחתנו. "מגעילה! קנאית, רעה!", כתבה אחת המגיבות ובתגובה אחרת נכתב: "איזה בחורה מאוסה. הכל כשר כדי להשאר בתודעה, די עופי נגמרה העונה".

גולש אחר כתב: "זה הזמן להוריד עוקב. היא חצתה קו אדום שלא חוצים ויש גבול לצהוב" ובתגובה אחרת נכתב: "מה שקנאה עושה לאנשים, פשוט בושה". גולשת אחרת הוסיפה: "לא הבנתה מה היא רוצה? כותרת על חשבון בר ואליאב? היא פשוט ממורמרת שהוא לא הזמין אותה ואת השאר כן".

ליאל קוצרי, שהיה הנמסיס של קצין לאורך העונה, העלה גם הוא תגובה ולא חסך במילים: "אני רועד מעצבים. גברת סתיו קצין, היפה והמהממת וכנראה גם הממורמרת והחסרת חיים, שאין לה באמת במה להתעסק אז היא מתעסקת בחיים של אנשים אחרים, התראיינה בפודקאסט וסיפרה על איך אליאב, בעלה הטרי של בר התחיל איתה ובגלל זה הוא לא הזמין אותה לחתונה, ומספרת את זה בגאווה בפודקאסט".

"מה את מתלהבת טיפשה?! השנייה הם התחתנו! שאלו אותך למה לא הוזמנת תגידי שלא היית קשורה לאירוע. מה את מזבלת בשכל שהוא היה מאוהב בך ושלח לך הודעות ומתחיל איתך?! מי את יא ממורמרת, יא רעילה, יא מגעילה, שאין לך חיים להתעסק בהם אז את מתעסקת בחיים של אנשים אחרים מאושרים שרק התחתנו וטוב להם. מה הגאווה? מה עוד אנשים יעשו בשביל למכור אייטמים ולהוכיח דברים שהם לא מעניינים?! איכס בא לי להקיא עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully