וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוי הזה לא שלה: אריאנה גרנדה ודולטון גומז התגרשו באופן רשמי

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 12:55

השנה האחרונה של כוכבת הפופ אריאנה גרנדה הייתה מלאת תהפוכות שהצליחו להפתיע גולשים רבים ואפילו לעורר את זעמם. אחרי שהוציאה את האלבום בו חשפה הכל, הזמרת סוף סוף התגרשה מבן זוגה לשעבר, דולטון גומז. וואלה! סלבס טנק יו נקסט

אריאנה גרדנה ודולטון גומז. אינסטגרם | צילום מסך, עיבוד תמונה
אריאנה גרדנה ודולטון גומז/עיבוד תמונה, אינסטגרם | צילום מסך

את הבקשה לגירושים הגישה עורכת הדין של כוכבת הפופ אריאנה גרדנה, לורה ווסר, עוד בחודש ספטמבר האחרון, תחת הסעיף המוכר "פערים שאינם ניתנים לגישור". לא הרבה אחרי הגשת המסמכים, בקשת גירושים נוספת וזהה הוגשה מצידו של בן זוגה לשעבר, דולטון גומז. משחקי אגו? יש שיגידו.

המסמכים עצמם הוגשו רק שבוע אחרי שהתגלה על כך שהזמרת עברה לגור עם בן הזוג החדש שלה, שהיה נשוי בימים שהכירו על סט העיבוד הקולנועי למחזמר "Wicked", אית'ן סלייטר. אם העובדה שהייתה לו טבעת על היד לא הייתה מספיק חמורה, חשוב להזכיר שכמה חודשים לפני שהזוגיות שלהם התגלתה, נולד לו בן בכור מאשתו, לילי ג'יי.

על פי המסמכים מבית המשפט, גומז וגרנדה נפרדו אחד מהשנייה עוד לפני שנתיים ובגלל שהיה להם הסכם ממון, שהם לא הביאו ילדים לעולם ולא הייתה להם אי הסכמה משפטית משמעותית במהלך הפרידה, הבקשה שלהם להיפרד גם באופן חוקי אושרה במהירות. כמה שבירוקרטיה יכולה להיות מהירה...

אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר. טוויטר, צילום מסך
אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר/צילום מסך, טוויטר

מי שעוד עובר תהליכי גירושים הוא סלייטר, שמן הסתם כבר נפרד מאשתו. לעומת הזמרת, בן הזוג החדש שלה הגיש את בקשת הגירושים עוד בחודש יולי האחרון. בזמנו, מקורב לזוג הפרוד סיפר על מצבם הלא פשוט של השניים והודה שלילי ג'יי "שבורת לב, אך גם אית'ן "מרגיש שננטש על ידי המשפחה שהקים", אם בא לכם להעיף לו סטירה על המשפט הזה, אתם לא היחידים.

וואלה! סלבס נקמה באקס ורשמה את מספר הטלפון שלו בכל קברי הצדיקים האפשריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully