וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית הבלשית: הרישומים הרפואיים של קייט מידלטון כמעט הודלפו

20.3.2024 / 10:23

עובדים מצוות בית החולים שטיפל בנסיכה קייט מידלטון בתחילת השנה הסתבכו אחרי שניסו לגנוב ולהציץ במסמכים הרפואיים החסויים שלה. אבל אם הכל בסדר, למה משפחת המלוכה לא מוציאה עדכון על מצבה של הנסיכה? וואלה! סלבס

מצבה הרפואי של הנסיכה קייט מידלטון ממשיך לסחוף, להסעיר ובעיקר להדאיג את העולם ככלל ואת בריטניה בפרט. כמה הם נסערים?

מספיק בשביל שלפחות איש צוות אחד מבית החולים בו טופלה בתחילת השנה, ניסה להיכנס ולהציץ במסמכים הרפואיים שלה על פי הדיווח בצהובון הבריטי "The Mirror" אתמול (ג'). למרות התעוזה והתכנון שוודאי היה כרוך בה, אותו איש צוות אלמוני לא הצליח להגיע לתשובה כי הוא נתפס על חם בשעת המעשה.

למרות שלא ברור מה עלה בגורל אותו איש צוות או מי תפס אותו על חם, הצהובון הודיע שחקירה בנושא נפתחה ושגם בארמון בקינגהאם מודעים למקרה הזה והם נחושים להגיע לשורש העניין. מדובר בחשיפה מפתיעה מאוד בהתחשב במעמדה של המרפאה וזה שאנשי הצוות שם רגילים לטפל באנשים חשובים עם פרופיל גבוה.

בתגובה לדיווח נמסר מהמרפאה: "אנו מאמינים בתוקף כי כל המטופלים שלנו, ללא קשר למעמדם, ראויים לפרטיות מוחלטת ולסודיות לגבי המידע הרפואי שלהם".

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים/GettyImages, Max Mumby\Indigo

אבל אם מצבה הבריאותי של הנסיכה טוב, למה משפחת המלוכה לא מוציאה עדכון רשמי כדי להרגיע את הרוחות?

מקורבים סיפרו ל-Page Six שהזיכרונות והטראומה מהאובססיה של הציבור והתקשורת לאמו, הנסיכה דיאנה, הם אלו שגורמים לנסיך וויליאם להירתע מלחשוף יותר מדי על מצבה של אשתו. גם מקורות בארמון אמרו לאתר הרכילות דברים דומים: "וויליאם מודאג בצדק מההקבלה לאמו, דיאנה. וההתלהבות הציבורית שיש עכשיו ברשתות שיכנע אותו שהוא צדק", אמר אחד מהם.

וואלה! סלבס ממציאה כל יום מחלה חדשה כדי לא לצאת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully