וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמן אותה? אמא של ביאנקה באה להציל אותה אבל קניה לא מסכים

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 11:18

מתברר שביקורה של אלסנדרה סנסורי נועד כדי להציל את בתה, אשתו של קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי. הראפר מנסה לשכנע את האם המודאגת שהכל בסדר, אבל מה שלא עוזר הוא האאוטפיט השקוף החדש שלה. וואלה! סלבס מאמי אישיוז

השמלה הקטנה, החשופה והמכוערת של האדריכלית ביאנקה סנסורי, אשתו של הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט, הצליחו לזעזע את וואלה! סלבס לא רק בגלל הלוק עצמו, אלא בעיקר בגלל העובדה שהאישה שעמדה לידה והייתה צריכה לספוג את המראות ממקור ראשון הייתה לא אחרת מאמא שלה, אלכסנדרה סנסורי.

הגעתה של סנסורי האם העלתה שאלות ודאגות שאולי היא תומכת בשינוי המטריד שעברה בתה, אך על פי הדיווחים מעבר לים אפשר להירגע, כי מתברר שהיא הגיעה כדי להציל את ביאנקה מאחיזתו של מעצב האופנה.

"אמה של ביאנקה נאלצה לבוא ולראות בעצמה אחרי שביאנקה אמרה למשפחתה שיש לה שליטה על המצב. זו גם הייתה הזדמנות נפלאה עבור אלכסנדרה לבלות זמן עם ביאנקה ולהעריך את המצב בעצמה", סיפר מקורב לשניים לאתר ה- Daily Mail.

"קניה החליט להשתנות מאז שיצא האלבום שלו "vultures", במובן שהוא לא מתכוון להוציא יותר קטעים שלו במצב לא יציב או שהוא מדבר שטויות. הוא גם יודע איך לדבר יפה לאמהות", סיכם.

אולי הראפר יודע לדבר יפה עם אמהות אבל אין שום מילים שיכולות להצדיק את הסדום ועמורה שקורה במלתחה של סנסורי הבת. רק לפני מספר שעות היא ובעלה נצפו מטיילים ב- The Grove בלוס אנג'לס ולא רק שהבגדים שהיא לבשה נראים כאילו שנת 2010 הקיאה עליה, ווסט גם דאג להכניס את ידו למכנסיים שלה ולחשוף לעולם את הישבן שלה.

אם זה לא היה מספיק כדי לזעזע אתכם, ערב לפני כן האדריכלית חשפה הרבה יותר מרק לחי ישבן אחת כשהיא יצאה יחד עם הראפר המטריד לטיול רומנטי בעיר המלאכים בלבוש אמנם מלא אבל בעיקר שקוף כמעט לגמרי.

לא רק אלכסנדרה, אמה של הכוכבת המתפשטת, מודאגת. גם אביה של האדריכלית, העבריין המורשע ליאו סנסורי, היה מעוניין להתעמת עם מעצב האופנה: "הוא רוצה לשאול את קניה מה הוא היה עושה אם מישהו היה מתייחס ככה לבנות שלו, נורת' או שיקגו, אם היו רואים אותן מסתובבות בציבור חצי עירומות בעידוד בעלן. הוא יודע שאין סיכוי בעולם שקניה היה מסכים לדבר כזה בשביל הבנות שלו אז זה לא הגיוני למה שהוא יעשה את זה לאשתו", סיפר מקורב אליו בזמנו.

וואלה! סלבס הייתה יוצאת מהבית עירומה, אבל ברור לה שאף אחד לא רוצה לראות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully