וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: אשתו של קניה ווסט מסתובבת חצי עירומה מול אמא שלה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 12:11

אם חשבתם שאשתו של קניה ווסט, ביאנקה סנסורי, שמה על מישהו- אז תחשבו שוב, כי גם בסיבוב עם אמא שלה ברחבי לוס אנג'לס היא לא דפקה חשבון וטיילה עם שמלה קטנטנה, חשופה ומכוערת. וואלה! סלבס בטעם רע

יש מצב שהציבור כבר התרגל ללוקים המפוקפקים שלובשת אשתו של הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת, קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי. אבל השאלה האמיתית היא האם אמא שלה, אלכסנדרה סנסורי, הצליחה להסתכל עליה מבלי להתחרפן לגמרי או להרגיש אכזבה עמוקה.

יש מצב שקיבלנו את התשובה שלנו בדמות תמונות הפפראצי של השתיים, בטיול של אמא ובת במהלך סוף השבוע האחרון (שבת). אלכסנדרה וביאנקה נצפו כשהן יוצאות יחד מבניין בלוס אנג'לס אך הדיסוננס בין הלבוש שלהן היה לא פחות ממוגזם. ההבדל בין האם שנראתה כמו "אמא של הכלה", לבתה שאם היו אומרים לוואלה! סלבס שנבעטה מפרק של "בראץ", זה היה הגיוני, הרגיש כמו שמיים וארץ.

כזכור, רק לאחרונה אביה של האדריכלית, ליאו סנסורי, ביקש לדבר עם ווסט בעקבות התלבושות של בתו: "הוא רוצה לשאול את קניה מה הוא היה עושה אם מישהו היה מתייחס ככה לבנות שלו, נורת' או שיקגו, אם היו רואים אותן מסתובבות בציבור חצי עירומות בעידוד בעלן. הוא יודע שאין סיכוי בעולם שקניה היה מסכים לדבר כזה בשביל הבנות שלו אז זה לא הגיוני למה שהוא יעשה את זה לאשתו", סיפר מקורב אליו בעבר.

וואלה! סלבס ניסתה לשים מחוך אבל הוא התפוצץ אחרי 10 דק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully