וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה: בריטניה מפריכה את השמועות על מותו של המלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 21:21

אחרי שידיעות מזוייפות על מותו של המלך צ'ארלס החלו לצאת ברחבי סוכניות הידיעות המזוהות עם פוטין ברוסיה, בבריטניה נאלצו להוציא הצהרה רשמית ולהכחיש כי המלך הלך לעולמו: "הדיווחים על מותו של מלך בריטניה צ'ארלס השלישי מזוייפים". וואלה! סלבס רחש בחש

המלך צ'ארלס וקמילה עוזבים את בית החולים, ינואר 2024. מסך אינסטגרם chrisjacksongetty, צילום מסך
חי ונושם. המלך צ'ארלס/צילום מסך, מסך אינסטגרם chrisjacksongetty

השבועות האחרונים בארמון בקינגהאם הם שבועות סוערים במיוחד עד כדי כך, שאולי כדאי שמישהו יעבור ויבדוק שם את המזוזות, או לפחות ישרוף קצת מרווה לטיהור האווירה. בזמן שמשפחת המלוכה עדיין מנהלת את המשבר התקשורתי סביב הנסיכה קייט מידלטון ומנסה להדוף כל שמועה אודות מצבה הרפואי (או הנפשי, או הזוגי....), כעת הם נלאצים להתמודד עם עוד שמועה מרושעת במיוחד.

אתרי התקשורת הרוסית, המזוהים עם הנשיא פוטין, דיווחו במהלך היום על מותו המפתיע של המלך צ'ארלס השלישי וטענו כי המלך הלך לעולמו ביום ראשון. לדיווחים נוספו גם גם צילומי מסך של הודעה על מות המלך שיצאה כביכול מארמון בקינגהאם, הודעה שכאמור לא הייתה ולא נבראה, והתייחסות למצבו הרפואי של המלך, שכזכור התגלה כי הוא חלה בסרטן לאחרונה.

על פי הטענה של אתרי החדשות הבריטיים, הפצת הפייק ניוז הזו לא קרתה במקרה, והגיעה אחרי שבבריטניה ביקרו את הניצחון של פוטין בבחירות לנשיאות. כל קשר בין הדיווחים המזוייפים לנשיא פוטין לא הוכח כמובן. בהבהרה שהוציאה אחת מהרשתות הרוסיות שדיווחו על מותו של המלך נאמר: "החדשות המזויפות על מותו של צ'ארלס השלישי התפשטו במהירות והופרכו באותה מהירות. מלך בריטניה חי וממשיך לעסוק בעסקיו. כך לפחות אומר ארמון בקינגהאם. גורמים רשמיים אמרו את אותו הדבר לאחר הידיעה הראשונה על מותה של אליזבת השנייה. ממש ארבע שעות לאחר מכן פורסמה הצהרה רשמית: המלכה מתה. מה זה היה והאם הכל כל כך ורוד עבור המלך הבריטי הנוכחי?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully