וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי ובועט: פרטים חדשים על מצבו הרפואי של המלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 19:02

בזמן שהמלך צ'ארלס מתאושש מניתוח שעבר בעקבות ערמונית מוגדלת, סימני השאלה סביב מצבה של קייט מידלטון ממשיכים לרחף ברחבי העולם. מה קורה בתיקים הרפואיים של בני המלוכה? וואלה! סלבס ד"ר תציל אותי

המלך צ'ארלס באירוע הכתרתו למלך , 6 במאי 2023. רויטרס
רק בריאות. המלך צ'ארלס/רויטרס

בשבועות האחרונים מצבם הרפואי של בני המלוכה מעסיק אתרי רכילות רבים ברחבי העולם, בהם וואלה! סלבס, אישה שכל קשר בינה ובין נימוסים מקרי בהחלט. בסוף השבוע האחרון המלך צ'ארלס עבר ניתוח בבית חולים בלונדון בעקבות ערמונית מוגדלת. ההליך הרפואי עבר בהצלחה, הוא נשאר באשפוז וצפוי להתאושש ולחזור לחנוך תחנות רכבת במהירות.

מצבה הרפואי של קייט מידלטון, לעומת זאת, נותר בערפל. היא עברה ניתוח בבטנה, דבר שהוביל לביטול לוח הזמנים העמוס שלה עד אחרי חג הפסחא. למרות שבהודעה רשמית מטעם הארמון נכתב שהניתוח היה מתוכנן, רבים ניסו להבין איזה ניתוח בטן מצריך אשפוז ממושך, בו שוהה מידלטון כבר 12 ימים.

קייט מידלטון. GettyImages
מסתורין. קייט מידלטון/GettyImages

בזמן שהודעה רשמית מטעם הארמון דיווחה מראש על הניתוח אותו עבר המלך, ההליך הרפואי שמידלטון עבר נחשף לציבור רק בדיעבד. לפי מקורב למשפחה המיוחסת, מדובר בבחירה מושכלת: "היה הגיוני לשתף יותר במצבו הרפואי של המלך צ'ארלס, כדי שאנשים לא יניחו את הגרוע מכל".

הרצון בפרטיות, אמר המקורב הפטפטן למגזין People, מגיע היישר ממידלטון עצמה: "היא רוצה שהחוויה תהיה כמה שיותר נורמלית עבור ילדיה", סיפר.

וואלה! סלבס אושפזה עם כאבי בטן עזים. מפה לשם, אל תזמינו במסעדות שמגישות גם סושי וגם חומוס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully