וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני: קורין גדעון (שוב) יוצאת נגד קשת 12

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 10:45

אושיית הרשת, שהייתה בעבר אחת מהטאלנטיות של הערוץ, ממשיכה לעקוץ את המקום שהעסיק אותה בעבר ותוקפת: "הערוץ הכי מפלג". וואלה! סלבס דם רע

קורין גדעון נגד קשת 12. אינסטגרם, צילום מסך
שורטת/צילום מסך, אינסטגרם

עד לפני כחמש שנים קורין גדעון הייתה מנשות התקשורת העסוקות בישראל, כשהופיעה על המסך של קשת 12 בתכניות השונות שהגישה והנחתה. לפני כשלוש שנים עוד השתתפה בתכנית "המטבח המנצח" המשודרת בערוץ, אבל מאז ניתקה איתם סופית את הקשרים אחרי שסיפרה בעבר על הסיום הרע שהיה לה מול המקום בו הועסקה.

מאז גדעון לא דיברה על מה בדיוק קרה שהוביל לסיום העסקתה, אבל לא פעם שלחה רמיזות כאלו ואחרות על האכזבה מהיחס שהופנה כלפיה, ונראה שלאחרונה היא מתחילה להסיר לאט לאט את הכפפות. בסטורי שהעלתה אתמול (שבת) לחשבון האינסטגרם שלה עם צילום של מסך הטלוויזיה כתבה: "ראיתי שחדשות 12 עשו סקר על הפוליטיקאים הכי מפלגים. וואלה לגבי הערוץ הכי מפלג כבר אין מחלוקת".

נזכיר כי לפני קצת יותר משבוע אושיית הרשת תקפה את הערוץ בעקבות כתבה ששודרה על גיוס חרדים כשאמרה: "אני חייבת להגיד שהחדשות עשו כאן עבודה לא טובה, הכתבה הייתה מפלגת מאוד. הם חיפשו לקחת את הבחורים האלה מהפלג הירושלמי, מי שלא מכיר את הציבור החרדי הפלג הירושלמי זה הפלג הכי הכי קיצוני במגזר החרדי ואלה האנשים שהתראיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully