וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון נגד חדשות 12: "המטרה שלהם הייתה לבוא לחפש דם"

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 12:10

בעקבות תגובות שקיבלה אחרי שפרמסה את משנתה בנוגע לחוק הגיוס וגיוס חרדים אחרי שצפתה בכתבה ששודרה בחדשות 12, אושיית הרשת מסובבת כעת את הביקורת ויוצאת נגד הכתבה: "החדשות עשו עבודה לא טובה, כתבה מפלגת". וואלה! סלבס סביבון

קורין גדעון נגד חדשות 12/צילום מסך אינסטגרם

כתבה ששודרה בבמוצאי שבת בחדשות ערוץ 12 ובה התראיינו בין היתר צעירים חרדים לגבי חוק הגיוס הצליחה לעורר את זעמה של אושיית הרשת והמנחה לשעבר קורין גדעון. בסדרת סטוריז שהעלתה היא פרסה את משנתה בנוגע לגיוס חרדים והביעה את כעסה על כך שלא כולם מתגייסים.

אבל לאחר שקיבלה כנראה לא מעט תגובות בנוגע לדעתה ועל הכתבה עצמה, גדעון עלתה אתמול (ראשון) עם סטוריז נוספים בהם שבה והביעה את דעתה, אבל הפעם יצאה דווקא כנגד החדשות והכתבה: "פנו אליי אנשים שהיו שם בשטח, שהתראיינו, שהדברים שלהם נכנסו, לא נכנסו, שראו את ההתנהלות גם של החדשות שם. אני הבנתי שהמטרה שלהם הייתה לבוא ולחפש דם, במילים האלה- 'אני רוצה דם', זה מה שאחד העורכים אמר שם למישהו שהתראיין לכתבה. הם חיפשו את הקיצוני, הם חיפשו את הדברים האלה".

גדעון שבה והדגישה את דעת הכי יש לגייס חרדים לצבא, אך עם זאת גם שבה ותקפה את החדשות על כך שלטענתה מטרת הכתבה הייתה לפלג: "זה לא משנה את דעתי לגבי זה שחרדים צריכים להתגייס ואילו כל החרדים היו מסכימים על זה אז לא הייתה לנו מחלוקת והלוואי וזה היה ככה בחוק הגיוס. בלי קשר לזה אני חייבת להגיד שהחדשות עשו כאן עבודה לא טובה, הכתבה הייתה מפלגת מאוד. הם חיפשו לקחת את הבחורים האלה מהפלג הירושלמי, מי שלא מכיר את הציבור החרדי הפלג הירושלמי זה הפלג הכי הכי קיצוני במגזר החרדי ואלה האנשים שהתראיינו".

קורין גדעון על חוק הגיוס/צילום מסך אינסטגרם

"הדוגמה שנתנו לי והיא מאוד טובה, זה כאילו שהיו לוקחים את עופר כסיף והיו אומרים שהוא מייצג את כל החילוניים. כולנו מבינים שיש פה בעיה עם הייצוג בכתבה. כשאני שמעתי שהם באו ואמרו 'אנחנו מחפשים דם' הבנתי לאן זה הולך. אני חושבת שהם טעו, אני חושבת שהייתה פה בעיה, לא היה ייצוג מספיק לחברה החרדית לכולה, וחשוב לי להגיד את זה", הוסיפה אושיית הרשת.

כזכור, גדעון הייתה בעברה אשת תקשורת בעצמה ואף עבדה בקשת 12, השתתפה במספר תכניות של הערוץ והנחתה את התכניות "אנשים" ואת תכנית הרילאטי "2025" שהייתה כשלון כואב במיוחד. לפני כשלוש שנים הסתיים החוזה שלה בערוץ ולא חודש, ומאז לא חזרה עוד למסך הטלוויזיה. לפני כשנה סיפרה על כך בסטורי שהעלתה: "החוזה שלי נגמר לפני שנתיים, בדיוק כשאלונה נולדה והחליטו לא לחדש לי אותו. הרגע לזה היה שגם התכנית "2025" שעשיתי נכשלה וגם התכנית "אנשים" ירדה בקורונה, אבל האנשים שהלכו לצדי כן נשארו בערוץ. בקיצור, נשארתי בלי עבודה"

וואלה! סלבס ישבה פעם בכלא הצבאי אחרי שנתפסה כשגנבה את כל פחיות הלוף שהיו במנות הקרב במחסן בבסיס בו שירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully