וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש ששמור לו מקום בגיהנום": המפגש המטלטל של קורין גדעון

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 11:47

אושיית הרשת שהחלה את דרכה בעולם התקשורת התייחסה לא פעם בעבר ליחסים שלה עם אנשי הטלוויזיה, ש"נתנו לה בעיטה בישבן", לדבריה. אתמול היא פגשה במקרה את אחד מאותם אנשים בעברה וסיפרה: "ראיתי אותו ונהיה לי רע בגוף". איך הסתיים המפגש? וואלה! סלבס פרסונה נון גרטה

קורין גדעון מספרת על המפגש עם איש מעברה/צילום מסך אינסטגרם

עד לפני כחמש שנים קורין גדעון הייתה אחת המנחות העסוקות בטלוויזיה.היא החלה את דרכה במסך הקטן ככתבת שטח ומגישה ב"ערב טוב עם גיא פינס" ולאחר מכן הגישה מספר תכניות נוספות בערוץ קשת, כולל הריאלטי הכושל "2025" לצידו של ארז טל, ולבסוף מצאה את עצמה ללא עבודה אחרי שהחוזה שלה הסתיים סמוך ללידת ביתה הראשונה. בעבר היא התייחסה לנושא לא פעם כשסיפרה על האכזבה והמשבר שחוותה אחרי שקיבלה "בעיטה בישבן", ורגע אחד שחוותה אתמול (רביעי) החזיר אותה למפגש מטלטל מול אחד מאותם אנשי טלוויזיה שלדבריה, "עשה לה המון רע".

בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה גדעון על אותו מפגש מקרי עם אדם שאת שמו לא ציינה: "ראיתי היום בגינה מישהו מתקופתי בטלוויזיה. באמת בן אדם שעשה לי המון רע. בואו נגיד שאני ממש ראיתי אותו ונהיה לי רע בגוף, אתם מכירים את זה אנשים שאתם רואים ופתאום אתם מתכווצים? כמובן שלא אמרתי לו שלום, זה בן אדם ברמת התביעה משפטית, צלקת לכל החיים. איש ששמור לו מקום יפה בגיהנום".

גדעון המשיכה וסיפרה על ההתלבטות שלה האם לפנות לאותו אדם, כשלאורך כל הזמן בתה הקטנה הייתה לצידה: "הייתי עם אלונה וזה שיבש אותי. כי אם הייתי רואה אותו לבד בסיטואציה אחרת אז אולי הייתי אומרת משהו. וזה שהייתי עם הבת שלי באיזה שהוא מקום לא מצאתי את מקומי. אמרתי אני אגיד לו משהו, אני לא אגיד לו משהו. הוא כמובן לא אמר לי כלום. הוא יודע מה הוא עשה לי ומה הוא העביר אותי, איזה סיוט".

@corringideon

פותחת את הלב על השאלה הכי נשאלת ♥️

♬ צליל מקורי - Corrin Gideon

אחרי מחשבה היא החליטה לבסוף שלא להגיד דבר לאותו בן-אדם: "בסוף החלטתי לא להגיד כלום. מה היה השיקול? אמרתי לעצמי שאני לא רוצה שאלונה תראה אותי בסיטואציה כזאת, אומרת משהו, כמובן שלא הייתי מקללת אותו. הייתי אומרת לו משפט כזה. אבל אמרתי שאני מעדיפה לשמור את הדבר הזה בלב שלי, כי שנינו יודעים מה האמת ומה הוא עשה לי ולהמשיך הלאה".

"לפעמים הדברים האלו שקורים לנו עם הילדים דורש תעצומות נפש פי עשר יותר גדולות מאם זה קורה לנו לבד. כי יש לי גם אותה לשמור את האנרגיות שלי מולה, וגם את העניין הזה של דוגמה אישית. גם לה אנשים בחיים יעשו רע, והייתי רוצה ללמד אותה לכבוש את היצר כמו שאומרים", שיתפה.

כאמור, גדעון לא חזרה אל מסך הטלוויזיה אבל הפכה לאושיית רשת מצליחה. לפני כשנה היא סיפרה למה היא לא מופיעה יותר על המסך: "החוזה שלי נגמר לפני שנתיים, בדיוק כשאלונה נולדה והחליטו לא לחדש לי אותו. הרגע לזה היה שגם התכנית "2025" שעשיתי נכשלה וגם התכנית "אנשים" ירדה בקורונה, אבל האנשים שהלכו לצדי כן נשארו בערוץ. בקיצור, נשארתי בלי עבודה".

וואלה! סלבס פגשה פעם את המורה שלה לחינוך גופני ומאז היא סובלת מפוסט טראומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully