וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף קרב? אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט מגיעים להסכמות

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 14:51

הזוגיות הפוטוגנית אמנם פוצצה לפני כמה שנים טובות, אך הליך הגירושין המעייף עדיין איתנו. כעת, נראה שבראנג'לינה מגיעים להסכמות בנוגע למשמורת על הילדודס. מי יקבל מה? וואלה! סלבס כבר בסבב ג'

בראד פיט על השטיח האדום במהלך השנים/רויטרס

למרות שעברו כבר יותר משבע שנים מאז שבראנג'לינה פוצצו את מערכת היחסים, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט ממשיכים בהליך הגירושין המעייף, שכולל לא מעט סיפורים חדשים ומסקרנים אמחורי הקלעים של המשפחה. כעת, נראה שסוף כל סוף אפשר לראות את סיום הסיפור שלהם באופק.

"תהליך המשא ומתן היה מייסר, אבל המסמכים הפיננסיים הוגשו בשבועיים האחרונים", חושף מקור בבלעדיות לגיליון החדש של .Us Weekly"בראד רק רוצה להמשיך בחייו והצעד האחרון הזה מסמל הקלה וסיום מוחלט למערכת היחסים שלהם", מוסיף כאות סיכום לענייני הבירוקרטיה האחרונים של זוג השחקנים.

בנוסף, המקורב מספר כי ג'ולי בת ה-48, תקבל את המשמורת העיקרית על שלושת ילדיהם הקטינים: שיילו בת ה-17, והתאומים ויויאן ונוקס בני ה-15. כידוע, האקסים חולקים גם את הבנים מדוקס בן ה-22, ופאקס בן ה-20 (אחד מילדיהם המאומצים שכינה את פיט אביו "חרא ברמה עולמית" לאחר שגרם להם "לרעוד מפחד" בביתם) והבת זהרה בת ה-19.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום בשנת 2008. GettyImages
אנחנו בכלל עוד לא מעכלים את הפרידה/GettyImages

על פי מקור אחר, השחקן בן ה-60 לא הכי מתלהב מההסדר העדכני הקיים, אך הסכים לחלוקה ביניהם "כי זה לא היה גרוע כמו בהתחלה כשאנג'לינה ביקשה משמורת מלאה כמו שרצתה". הסכם המשמורת העיקרי הוא ויתור משמעותי, מציין המקורב, שכן ג'ולי "מרגישה שבראד גרם לגירושין שלהם ושזו חובתה להגן על הילדים", ולכן "לא נכנעה בשום שלב".

בעוד לפיט עדיין יש ויהיו זכויות ביקור, מקור שלישי אומר כי "זה מאכזב שהוא לא רואה את הילדים בתדירות שבה הוא רוצה, הוא היה רוצה שהקשר שלהם יהיה חזק יותר ורוצה לעבוד על זה", מסביר המקורב. ובכן, משמורת היא לא הבעיה היחידה שזוג השחקנים עם הגנים המשובחים נאלצו לפתור בבית המשפט. מוקדם יותר החודש, שופט נתן לפיט אישור לתבוע את ג'ולי על הפרת החוזה המשתמע למעשה על מכירת חלקה בחברת Miraval הצרפתית ל-Tenute del Mondo , ללא הסכמתו של פיט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אינס דה רמון בראד פיט. אינסטגרם Rossano Ferretti, GettyImages
לא שולל להביא ילדים נוספים עם הגירלפרנד החדשה/GettyImages, אינסטגרם Rossano Ferretti

חוץ מענייני המשפט, נראה שהשניים די התקדמו בפן הרומנטי. כפי שסיפרנו לכם בחודש נובמבר האחרון, בראד פיט מנהל בשנה האחרונה מערכת יחסים עם מעצבת התכשיטים הצעירה, אינס דה רמון בת ה-34. בתחילת הקשר ב-2022 השניים הקפידו להתרחק מאור הזרקורים, אך תמונות פפראצי זוגיות שלהם לא הותירו מקום לספק. וכעת נראה כי מדובר בקשר לטווח ארוך, כשהשניים חיים ביחד, "בראד לא שולל להביא ילדים נוספים", דיווח מקורב - אך עדיין לא דנים בענייני נישואין.

וואלה! סלבס ממש לא סיימה את הסרט שלה בסבב א'. הכוונה היא כמובן לסבב גלגל השווארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully