וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מתי: אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט ממשיכים בקרב המשפטי

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 17:28

למרות שעברו כבר שבע שנים מאז שהודיעו הזוג על גירושים, יש בקצה המנהרה עם צפי לסיום הקרב המשפטי. עוד כמה שנים וזה מאחורינו. וואלה! סלבס כל סופ"ש שני

\

לא פחות משבע שנים עברו מאז נודע לנו לראשונה על הגירושים של מי שהיו אז הזוג המלכותי, בראנג'לינה, השחקנים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. למרות שמדובר כבר עוד מעט בעשור שלם של קרב משפטי סביב המזונות על ילדיהם המושתפים, הצפי לסיומו הוא רק בעוד ארבע שנים.

מקורב לפיט סיפר ל- NewsNation Now's שג'ולי לא מתכוונת לשחרר בקרוב: "היא הולכת לגרור את זה עד שהתאומים יהיו בני 18". התאומים, ויויאן ונוקס הם בני 14 בלבד, מה שאומר שארבע השנים הקרובות עד שהם יהיו בגירים ולא יהיה אפשר לבקש עליהם מזונות יותר, בגיל 18, בראנג'לינה ימשכו להתכתש בבית המשפט ולהתיש את את עצמם, וגם אותנו.

על פי הדיווחים, המזונות שמשלם הכוכב עומדים על מיליון דולר בשנה, שזה כמעט 200 אלף דולר פר ילד לשנה. בנוסף לכל ההוצאות המשפטיות ההערכות על הוצאותיו של פיט מדברות על סכום של בערך 14 מיליון דולר עד היום. הסכום המפלצתי הזה כולל גם הלוואה של שמונה מיליון דולר לג'ולי, כדי שתוכל לרכוש את הבית בו היא מתגוררת היום, בשווי של 24.5 מיליון דולר.

הזוג המלכותי של העשור הקודם התגרשו אחרי ריבים שהדרדרו לכאורה לאלימות פיזית. הפיצוץ הגדול היה על טיסה משפחתית בה הכה, חנק ואיים פיט לכאורה על ילדיהם המשותפים ועל ג'ולי עצמה. המצב היה חמור כל כך שהכוכבת מצאה עצמה מגישה תלונה ל- FBI כנגדו.

השניים הכירו על הסט של הסרט The Smiths, בזמן שהוא בכלל עוד היה נשוי לשחקנית ג'ניפר אניסטון. אחרי שאניסטון ופיט התגרשו, נכנסה ג'ולי לתמונה והשניים והיו נשואים במשך 11 שנים. יחד הם הביאו לעולם שלושה ילדים ביולוגים, ואימצו עוד שלושה ילדים נוספים: מדוקס, פאקס, זהרה, שיילו והתאומים כמובן, ויויאן ונוקס.

וואלה! סלבס לא מוכנה להיכנס לקרבות משפטיים ומעדיפה פשוט להיכנס לצוואות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully