וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מתגרשים

צילום: gettyimages

20.9.2016 / 17:29

אחרי 11 שנות זוגיות ושנתיים של נישואים פלוס שישה ילדים, הזוג הכי לוהט של הוליווד החליט להתגרש, זאת לאחר שאנג'לינה הגישה בקשה להתגרש מבעלה, בראד פיט. וואלה! סלבס שבורה

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/צילום וידאו: Splashnews

תעשיית הבידור העולמית בהלם! אחרי 11 שנות זוגיות נוצצת, מתוכן שנתיים של נישואים וכמובן, שישה ילדים - החליט הזוג הכי נוצץ של הוליווד, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, לשים קץ למערכת היחסים שלהם ולהתגרש, כך מדווח היום (ג') אתר הרכילות TMZ.

רוצים עוד רכילות?
למה איים מיקי בוגנים על אלירז שדה?
עומר אדם נפצע בתאונה ומופיע עם גבס

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. בראד ואנג'לינה/מערכת וואלה!

על פי הדיווח, ג'ולי (41) הגישה אתמול (ב') מסמכים לבית המשפט, בהם היא מבקשת להתגרש מפיט (52) ולקבל משמורת מלאה על הילדים ולאפשר לפיט לבקר אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
ביוש./GettyImages

מקורבים לשניים סיפרו לאתר הרכילות כי הסיבה לגירושים היא מריבות על חינוך הילדים. על פי המקורות, ג'ולי לא אהבה את שיטות החינוך של פיט, ולא פעם נקלעה איתו לעימותים לגבי אופן החינוך, כך שמסמכי הגירושים הוגשו כבר לפני חמישה ימים.

עם זאת, באתר הרכילות 'PAGE6' ידעו לציין כי הסיבה לפרידה היא דווקא רומן שניהל פיט עם השחקנית מריון קוטיאר, שהתגלה לאחר שג'ולי החליטה לשכור בלש פרטי שיעקוב אחרי בעלה.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום בשנת 2011. GettyImages
כבר נגמר?/GettyImages

כזכור, פיט הכיר את ג'ולי בזמן שהיה נשוי לג'ניפר אניסטון, ממנה התגרש על מנת להיות עם אהבתו החדשה. השניים החלו לצאת ב-2005, וב-2006 כבר נולדה בתם הראשונה. לאחר שנתיים, הביאו השניים לאוויר העולם זוג תאומים, ובנוסף, אימץ הזוג עוד שלושה ילדים.

בשעות הערב, בראד פיט הוציא תגובה רשמית לתקשורת, בה אמר את הדברים הבאים: "אני מאוד עצוב, אבל מה שהכי חשוב כרגע הוא טובת הילדים. אני מבקש מכלי התקשורת לתת להם את המרחב שהם צריכים בתקופה המאתגרת הזאת".

וואלה! סלבס התגרשה מבעלה לאחר שלא אהבה את שיטות העינוג שלו במיטה.

מה דעתכם על הגירושים? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully