וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים לאלירז שדה: "או שמגיעה טבעת או שתחזור לפרדס חנה"

מאור בן הרוש

20.9.2016 / 0:01

אחרי 15 שנה בהן מיקי בוגנים מצלם את אילנית לוי לקמפיינים שלו, עכשיו מגיע הקמפיין המשותף שלהם לרשת תכשיטים. אז מה גרם למיקי להתעצבן ולאיים על אלירז שדה, ומה אילנית חושבת על עולם הזוהר? וואלה! סלבס נקרעת מצחוק

עריכה: עמרי וייס

מוזות הוא דבר מאוד נפוץ בעולם האופנה. יש את אודרי הפבורן ששימשה כמוזה של הובר דה ג'יבנשי, סופיה קופולה למארק ג'ייקובס, ואפילו סטלה עמר הישראלית ששימשה כמוזה של ז'אן פול גוטייה. וכן, גם בישראל יש מוזות, אחת הגדולות היא המוזה של מיקי בוגנים, הלא היא אילנית לוי.

מיקי בוגנים, אילנית לוי. ראובן שניידר
חמודים. מיקי ואילנית/ראובן שניידר

אחרי למעלה מעשור, בהן משמשת לוי כדוגמנית הבית של בוגנים בכל הקמפיינים שלו, עכשיו הם נפגשים כששניהם עומדים מול המצלמה בקמפיין חדש לרשת 'Df- diamonfire', בתפקיד הפרנזטורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיקי בוגנים, אילנית לוי. ראובן שניידר
BFF/ראובן שניידר

וואלה! סלבס החליטה לבדוק האם אחרי כל כך הרבה שנים, הם גם חושבים אותו דבר. או במילים אחרות, משחק אסוציאציות קטן לבדוק מה הם חושבים על נושאים מסוימים, כמו למשל משפחה (אילנית: "ליאם ואלין", מיקי: "החיים שלי"), ניקיונות (אילנית: "רק אני", מיקי: "חולה על ניקיונות, אבל לא עושה") וכמובן, על עולם הזוהר (מיקי: "זה לא החיים שלי, אילנית: "זה נראה לך עולם הזוהר?").

מיקי בוגנים, אילנית לוי. ראובן שניידר
המוזה שלו/ראובן שניידר

אממה, ישנה אסוציאציה אחת שלא ממש עברה בשלום, קוראים לה אלירז שדה. כן, נראה שהשם של החבר של לוי עורר קצת דאגה בקרב החבר הטוב, כך שכשנשאל, ענה בוגנים, "הוא מתוק, אבל ויש אבל גדול, אתה בדקות האחרונות שלך חמוד, או שמגיעה טבעת חמישה קראט ללא הסכם ממון או שאתה תחזור לפרדס חנה". בצחוק, כן?

וואלה! סלבס עדיין מחכה לטבעת שהחבר בכיתה א' הבטיח שהוא יזכה לה במכונה.

מה דעתכם על החברות? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully