וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מאושר ממנו": בראד פיט עף על הזוגיות החדשה שלו

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 12:48

מקורבים לשחקן מספרים כי הניצוץ חזר לו לעיניים מאז תחילתה של מערכת היחסים עם אינס דה רמון, בת ה-32. האם זה מתקדם למקומות עמוקים יותר? וואלה! סלבס פרפרים בבטן

בראד פיט על השטיח האדום במהלך השנים/רויטרס

בחודש נובמבר האחרון סיפרנו לכם כי בראד פיט מנהל בשנה האחרונה מערכת יחסים עם אינס דה רמון. השחקן בן ה-60 החליט להפוך את העניינים לרשמיים והחל להציג אותה בתור בת הזוג הרשמית שלו, לראשונה מאז הפרידה המתוקשרת מאנג'לינה ג'ולי. עד אז, דה רמון הייתה למעצבת תכשיטים צעירה (34) ואלמונית, כשהשניים הקפידו להתרחק מאור הזרקורים, אך תמונות פפראצי זוגיות שלהם לא הותירו מקום לספק.

כעת, מקורב לשחקן מספר ל-PEOPLE באופן בלעדי כי בראד פיט "לא יכול להיות מאושר יותר" ביחסיו עם החברה. זאת לאחר כי זוכה האוסקר ובת הזוג הצעירה גרים יחד בביתו בקליפורניה. המקור הוסיף כי מעבר דירה היה הצעד "הטבעי" הבא במערכת היחסים של השניים.

אינס דה רמון בראד פיט. אינסטגרם Rossano Ferretti, GettyImages
החזירה לו את הניצוץ בעיניים?/GettyImages, אינסטגרם Rossano Ferretti

"הם בילו כל כך הרבה זמן ביחד אצל בראד שזה פשוט היה הגיוני לאינס לעבור לגור איתו", אומר המקורב. "בראד מאוד שמח ואוהב לבלות איתה. לעבור לגור ביחד היה דבר טבעי". הזוג נצפה יחד לראשונה בחודש נובמבר 2022, כאשר מקורות טוענים שהם כבר יצאו "כמה חודשים" עד אז.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בעבר דה רמון, שמשמשת כראש מחלקת הסיטונאי של קו תכשיטים, נפרדה מהשחקן פול וסלי ב-2022, לאחר שלוש שנות נישואים. כזכור פיט בינתיים הספיק להיפרד מאנג'לינה ג'ולי ב-2016 במה שהיה לפרידה הכי קשה שידענו בעשור האחרון. "מאז הגירושים, בראד יצא עם נשים אבל אף פעם לא ברצינות", המשיך המקור והוסיף, "זו מערכת היחסים הרצינית הראשונה והוא לא יכול להיות מאושר יותר".

המקורב, שמתאר את דה רמון כ"חביבה, מצחיקה ומיוחדת מאוד", המשיך וציין כמה שזה משמח לחזות בשמחתו המתחדשת של פיט: "עם אינס, הוא מצא שוב את הניצוץ שלו. זה באמת מדהים לראות. בראד הוא בחור נהדר, מגיע לו להיות מאושר".

וואלה! סלבס מצאה את האחד שלה בזמן בורקס בשוק לוינסקי, גם שם נרשם ניצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully