וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא שלך גאה בך": קלואי קרדשיאן מברכת את האקס הבוגדני

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 12:03

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן התמודדה עם הרבה מצבים מעוותים אליו נכנס בן זוגה לשעבר ואב ילדיה, שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון. למרות הכל, היא עדיין דאגה להגיד מילים יפות לכבוד יום הולדתו. וואלה! סלבס משפחה לפני הכל

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן/GettyImages

את התקופה האחרונה העביר שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון בלהתנצל בפני בנות משפחת קרדשיאן על איך שהוא התייחס אליהן, אבל בעיקר אל אם ילדיו ובת זוגו לשעבר, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן.

יש מצב שכל ההתחנפויות ואולי גם העקביות שהפגין בשנה האחרונה עזרו, כי ממש אתמול (ד'), כוכבת הריאליטי בירכה את בן זוגה לשעבר בסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "יום הולדת שמח", כתבה על תמונה של שחקן הכדורסל עם הילדים שלו ולאחר מכן הוסיפה על תמונה נוספת שלו עם אחיו, אמארי תומפסון: "אמא שלך גאה בך", חיזקה.

כזכור אמם של האחים תומפסון הלכה לעולמה בסוף השנה שעברה במפתיע אחרי שעברה התקף לב. מה שהביא את שחקן הכדורסל לקחת את האחריות על אחיו הקטן, שמתמודד עם נכות פיזית ומנטלית. אם זה לא מספיק, באותם הימים קרסה התקרה בגג ביתו ואב ילדיה של קורטני נאלץ לעבור לגור בביתה יחד עם אחיו.

הסטורי של קלואי קרדשיאן ליום ההולדת של טריסטן תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קלואי קרדשיאן ליום ההולדת של טריסטן תומפסון/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של קלואי קרדשיאן ליום ההולדת של טריסטן תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קלואי קרדשיאן ליום ההולדת של טריסטן תומפסון/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, אשת העסקים ושחקן הכדורסל חולקים שני ילדים משותפים עליהם הם עושים משמורת משותפת, טרו וטייטום. שמה של טרו, הבכורה, נבחר אחרי שגילתה כוכבת הריאליטי על בגידתו של תומפסון בזמן ההריון שלה.

וואלה! סלבס אמרה מזל טוב לאקס ביום ההולדת שלו וככה גילתה שהוא חסם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully