וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאמו נפטרה: טריסטן תומפסון לוקח אחריות על אחיו הקטן

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 16:59

אחרי שאמו של שחקן ה- NBA טריסטן תומפסון הלכה לעולמה, לא היה מי שנשאר לטפל באחיו הקטן, אמארי, שמתמודד עם נכות פיזית ומנטלית. על אף ששחקן הכדורסל דואג לאחיו, אביהם של הבנים נעדר מהדיון בבית המשפט. וואלה! סלבס משפחה לפני הכל

התקופה האחרונה בחייו של שחקן ה- NBA טריסטן תומפסון לא הייתה פשוטה בכלל בלשון המעטה. אחרי שאמו נפטרה במפתיע מהתקף לב בגיל 53 בלבד, הוא לקח את אחיו הקטן אמארי תומפסון, שמתמודד עם נכות פיזית ומנטלית, תחת חסותו.

אתמול (ד') אישר בית המשפט לשחקן הכדורסל אפוטרופוסות זמנית על אחיו בן ה-17 כיוון שהוא לא יכול לדאוג לצרכים הבסיסיים שלו בכוחות עצמו. השימוע לבקשתו של כוכב ה- NBA להפוך לאפוטרופוס של אמארי באופן קבוע, מיועד להתקיים בחודש נובמבר הקרוב.

היענות בית המשפט לבקשתו של תומפסון כלל לא מפתיעה, בעיקר בהתחשב בזה שאביו של הבנים נעדר במשך רוב חייהם, למעשה, הוא אפילו לא קיבל זימון מבית המשפט כיוון שלא הצליחו לאתר אותו. מצידו של תומפסון נטען שאביהם לא מעורב כלל בחייו של אמארי.

קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
עם קלואי וטרו/צילום מסך, אינסטגרם

אם כל זה לא הספיק, אחרי ששחקן הכדורסל הביא את אחיו לביתו מבית אימו המנוחה, הגג של המבנה שעבר שיפוצים בדיוק, קרס לגמרי והאחים תומפסון נאלצו לעבור מביתם. מזל שאם ילדיו של הכדורסלן, כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, באה לעזרתו ודאגה לשניים לקורת גג יציבה.

וואלה! סלבס מכרה באיביי את האפוטרופוסות על החולד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully