וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המועד הגיע ואיתו גם החרדות": מעיין מחתונמי משתפת מהמילואים

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 11:40

כבר מתחילת המלחמה, לפני עוד מעט חצי שנה, התגייסה כוכבת חתונה ממבט ראשון, האדריכלית מעיין דורי, לשירות מילואים וכך גם בן הזוג שלה. עכשיו, היא משתפת בתחושות ושולחת מסר חשוב. וואלה! סלבס פטריוטית

את השבת השחורה של ה-7 באוקטובר העבירה כוכבת חתונה ממבט ראשון מעיין דורי בממ"ד, יחד עם המשפחה של בן הזוג שלה בדרום הארץ בציפייה שישוב בזמן שהוא יצא לשמור על היישוב שהותקף.

"הם סיפרו לי כמה שמח במושב בשמחת תורה, שזה היום הכי מיוחד בשנה. התעוררנו יחד עם מדינה שלמה למציאות בלתי נתפסת, תחושת אימה וחרדה בעוצמות שלא הכרתי. תוך דקות התארגנה קבוצה במושב שיצאה להגן ולשמור, התחושה הזו שאם זה יגיע לכאן… אין ברירה אלא להתארגן מבפנים, השאר נשארו במרחק נגיעה מהממד", כתבה בשבועות הראשונים ללחימה.

מאז עברה כבר עוד מעט חצי שנה, היא הספיקה להשתחרר ממילואים כשבן הזוג שלה עדיין שירת ובגלל איזה מרפי אחד, דורי התבקשה לחזור לשירות בדיוק כשהוא השתחרר. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה בתחושות: "כשהבנתי שאני חוזרת למילואים, זה היה בדיוק שאהובי שלי השתחרר. העדפתי לא לחשוב על זה, ולהתמקד בכאן ועכשיו. הדחקתי", הודתה.

"הרגשתי כאילו לרגע אני מצליחה להחזיר שליטה לחיים ששמתי בצד, והעדפתי להיאחז בזה. הזמן עבר לו, והמועד הגיע. איתו גם החרדות והקושי לאסוף את עצמי שוב למשימה. לפני שבועיים התגייסנו כולנו-שוב, בפעם השלישית מאז אוקטובר. הפעם למשימה יותר מורכבת, ויותר קשוחה. המעברים הם הכי קשים, לתפוס שתי מציאויות כל כך רחוקות זה ברמת הבלתי נתפס".

"לפעמים זה מרגיש כאילו אנחנו בתוך בולען, כזה שמחרב את כל מה שבנינו עד היום, הזמן לא רלוונטי, הלופ הוא אינסופי. אנחנו כאן, כולנו, שוב. בבקשה - תמשיכו לקיים שגרה, תחיו את החיים, תעשו, תיזמו, תבלו, רק בקשה אחת, אל תשכחו את אלה ששם, אל תשכחו אותנו שכאן".

הכוכבת המשיכה במסר החשוב שלה וכתבה: "תתמכו אחד בשנייה, גלו חמלה, חייכו לצד זה שעבר אתכם בכביש, תהיו סבלניים אחד לשנייה, אחרת מה הטעם של כל זה תגידו לי? תודה לכל האנשים/ נשים המופלאים והמופלאות שלצידי על הקו הזה. ולאלה שבבית ואפילו שאני לא זמינה להם בכלל - הם לא מוותרים עליי ומזכירים לי כמה כח יש לאהבה", חתמה בנימה תומכת.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully