וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה לחיבוק הבא": כוכבת חתונמי במסר מרגש לבן זוגה שבמילואים

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 17:33

אחרי שעדכנה על שירות המילואים שלה, כוכבת חתונה ממבט ראשון מעיין דורי, משתפת שגם בן זוגה עסוק בלשרת את מדינת ישראל בימים אלה ומודה שהקושי של התקופה משפיע גם עלייה: "מעולם לא פחדתי כמו שאני מפחדת מאז אותה שבת ארורה"

בעקבות הגיוס הנרחב לצבא אחרי השבת השחורה, בני ובנות זוג רבים נאלצו להתגייס ולהגיד להתראות לאהובים שלהם. כוכבת חתונה ממבט ראשון, מעיין דורי, לא רק הייתה צריכה לצאת למילואים וגם בן זוגה עלה על מדים ונסע להילחם ולשמור על המדינה.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה דורי בחששות שהיא חווה: "מעולם לא פחדתי כמו שאני מפחדת מאז אותה שבת ארורה. אני בדרך כלל מאמינה בטוב שיש לעולם הזה להציע… ובכח שלנו לקחת אחריות על הסיפור שלנו, על החיים.

אני תמיד ממקמת את האור באופן כזה שגם הצללים שלו יהוו מסגרת של טוב על התמונה הגדולה, גם אם לוקח רגע להבין את זה. והנה בפעם הראשונה בחיי אני באמת לא מצליחה. הצללים הופכים לגדולים ומאיימים וכשאני נופלת למחשבה אחת היא מולידה צרור של פחדים עמוקים, ועצב גדול במקומות שלא הכרתי".

"אהובי שלי גם הוא בצו 8 והוא רחוק ועסוק רק במטרה אחת וזה לנצח את המלחמה הזו. הוא מלמד אותי איך לא מפחדים מהפחד. הוא מבקש ממני להיות חזקה לדמיין טוב בשבילי, בשבילו וכנראה שבשביל כולנו. אל מול חוסר הוודאות המערערת שהמציאות הנוראית הזו חשפה בפנינו, לא נותר הרבה חוץ מלהיות חזקים לחשוב מחשבות טובות ולשמור על הלב. שמור על עצמך יפה שלי אור שלי! אני מבטיחה להיות חזקה. מחכה לחיבוק הבא", חתמה.

בשבוע שעבר שיתפה הכוכבת גם על חווית המילואים האישית שלה: "התעוררנו יחד עם מדינה שלמה למציאות בלתי נתפסת, תחושת אימה וחרדה בעוצמות שלא הכרתי. תוך דקות התארגנה קבוצה במושב שיצאה להגן ולשמור, התחושה הזו שאם זה יגיע לכאן…אין ברירה אלא להתארגן מבפנים. השאר נשארו במרחק נגיעה מהממד."

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully