וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא התפללתי כל כך הרבה": משתתפת חתונמי התייצבה לצו 8

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 10:43

כוכבת חתונה ממבט ראשון, מעיין דורי, העבירה את ה- 7 בספטמבר בממ"ד בדרום יחד עם כל המשפחה של בן הזוג שלה. בימים אלה היא נמצאת בצו 8 לראשונה בחייה ומסייעת גם למדינה, גם לתושבים ולא רק בשמירה על יישובים

כוכבת חתונה ממבט ראשון, מעיין דורי, מצאה את עצמה רחוק מדירתה ביפו בשבת השחורה של ה- 7 בספטמבר ובתוך ממ"ד בדרום. שם היא פגשה לראשונה את משפחתו של בן זוגה תחת אש. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה את החוויה מההפגזות וגם על התחושות מהמילואים, לראשונה בצו 8.

"ביום שבת שעבר, הייתי בדרום פעם ראשונה", פתחה דורי, והמשיכה: "באתי לסופ"ש אצל המשפחה של בן הזוג שלי. זה היה מרגש כל כך. הם סיפרו לי כמה שמח במושב בשמחת תורה, שזה היום הכי מיוחד בשנה. התעוררנו יחד עם מדינה שלמה למציאות בלתי נתפסת, תחושת אימה וחרדה בעוצמות שלא הכרתי.

תוך דקות התארגנה קבוצה במושב שיצאה להגן ולשמור, התחושה הזו שאם זה יגיע לכאן… אין ברירה אלא להתארגן מבפנים, השאר נשארו במרחק נגיעה מהממד. ככה פגשתי את כל הדודות והדודים לראשונה. בממד, בין אזעקה לאזעקה, תוך כדי לחץ אינסופי וחרדה של ממש על מי שמגן עלינו בחוץ. עדיין לא באמת מבינה את גודל האסון שפוקד אותנו כמדינה. מסרבת לעכל".

מעיין דורי מלחמת חרבות הברזל. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין דורי מלחמת חרבות הברזל/צילום מסך, אינסטגרם

דורי שיתפה גם שהייתה צריכה להיפרד מבן הזוג לא הרבה אחרי החוויה המטלטלת: "בצהריים הוא כבר קיבל צו 8 , לקחתי אותו לטרמפ שלו , חיבקתי אותו חזק חזק ונסעתי הבייתה. לפני שבוע בדיוק קיבלתי גם אני צו 8. פעם ראשונה בחיי.

אני מודה, שאחרי שלושה ימים שהייתי בבית, מנסה לפעול בכל גזרה שאני יכולה, נטרפת מדאגה אליו לחטופים, לילדים, למצב , נקרעת מבפנים על הסיפורים על הזוועות, לא מאמינה, זה בלתי נתפס ! בלתי נתפס. להגיע לכאן להתחייל היה עבורי הצלה של ממש. אני משרתת בגדוד חילוץ והצלה, של פיקוד העורף. כל שנה אנחנו מתאמנים.

היערכות, ציוד, תרגול ואימון על הכלים ותרגיל גדול שכולל חבירה של כלל הכוחות הרלוונטיים - מד"א, משטרה, זק"א, רשויות מקומיות וכו. לפני שבוע הגענו לכאן כולם. פלוגה שלמה התייצבה בשמונה בבוקר. כל אחד ואחת השאירו הכל מאחור ובאו לתת כל מה שאפשר כל מה שניתן , בחיבוק ברגישות ובחדירות אין קץ. חוץ מלתפוס כוננות חילוץ שזה הייעוד שלנו, אנחנו גם מאבטחים יישובים. המפגש הזה בינינו לבין האזרחים הוא מהמרגשים שחוויתי בחיי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מעיין דורי מלחמת חרבות הברזל. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין דורי מלחמת חרבות הברזל/צילום מסך, אינסטגרם

אני מרגישה צורך לשתף אתכם את התחושה שלי", היא המשיכה ותיארה את מה שהיא מרגישה: "על כמה כל אחד ואחת מאיתנו הם חלק במלחמה הזו. הגיבורים שלנו בגבולות, הם אלה ששומרים עלינו, ונותנים לנו, הכוחות שבעורף את היכולת להגן מבפנים. האזרחים שסביבנו לא מפסיקים לעטוף אותנו בחום, מזון, תמיכה וכל דבר שרק היינו רוצים .

אנחנו מעגלים של מעגלים של הגנה. בין אם זה במילואים בחמלי מתנדבים, בהסברה או גם בעצם זה שהצלחת לחייך היום למישהו, לשאול לשלומו, לשחק עם הילדים, להגיד מילה טובה, להוריד לרגע את החרדה כל דבר כזה זה חלק מהמלחמה הזו.

כוחנו באחדותינו, זו לא סיסמא, זה נכון זה אמיתי זה חזק ברמות שאי אפשר לתאר. אני מתפללת
שהחטופים שלנו יחזרו במהרה לביתם. מעולם לא התפללתי כל כך הרבה. אני מתפללת שהחיילים שלנו יחזרו כולם, וגם האהוב שלי האור שלי, שלמים ובריאים ושולחת לכל מי שצריך וצריכה חיבוק ענק", סיימה בנימה מעודדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully