וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיים תמיד חישלו אותי": מיכל הקטנה עונה על השאלות הבוערות

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:57

כוכבת הילדים מיכל הקטנה עוברת תקופה לא פשוטה בזמן האחרון ואחרי הסטורי התמוהה על "תמונות וסרטונים", עכשיו היא מדברת אל העוקבים ועונה על השאלות החשובות. וואלה! סלבס אישה חזקה ועצמאית

מיכל הקטנה וניר ויצמן ביחד עם המשפחה בראש השנה. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל הקטנה וניר ויצמן ביחד עם המשפחה בראש השנה/צילום מסך, אינסטגרם

היה קשה שלא להיות מופתעים אחרי הסטורי שהעלתה כוכבת הילדים מיכל (הקטנה) ויצמן לחשבון האינסטגרם שלה ובו ביקשה: "תעצרו את חרושת השמועות, את כל הדיבורים והפניות המיותרות, תפסיקו לשלוח לי תמונות/סרטונים, תפסיקו עם זה!!! יש לי כאן שש נפשות טהורות אל תחרצו גורלות", וגרמה לרבים לתהות מה פשר הבקשה המלחיצה.

ברקע ההודעה כוכבת הילדים, אמא בעצמה לשישה ילדים, החליטה לאחרונה לפרק את החבילה עם בן זוגה ואב ילדיה, ניר ויצמן. מה זה אומר? שהיא מטפלת בנפשות הפועלות בבית.

"איך את עושה את זה? לגדל לבד 6 ילדים, קריירה מטורפת, איך?", מסרה אחת העוקבות של כוכבת הילדים בתיבת השאלות ובתגובה השיבה לה ויצמן: "זו שאלה שאני שואלת את עצמי בכל לילה ואין לי עליה תשובה חוץ מ... תודה לבורא עולם שמעניק לי כוחות להמשיך לנוע בתקופה משתקת ומאתגרת שכזו".

הסטורי של מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיכל הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם

"תודה שהוא עוזר לי למצוא נקודות קטנות של אור וממלא אותי בכל לילה מחדש באנרגיות להמשיך ולתת מעצמי, לעצמי ולילדים שלי. בכל לילה כשאני משכיבה אותם לישון אני מרגישה בעצמותיי את משפחות החטופים ומתפללת לבריאותם ולשובם, ושיוכלו להתאחד שוב עם משפחותיהם. לחשוב עליהם נותן לי כוח, תקווה ולהתחזק באמונה".

"המפגש עם קהל והזכות להיות אמא ולחנך, ולהשפיע גם על הדור הצעיר, להאמין בטוב ובאהבת חינם, אלה הם גם הם דברים נותנים לי כוח להמשיך. לזכור שזאת המשמעות שלי, המהות שלי, הקיום שלי. מתחזקת באמונה גדולה ובמסירות לקדוש ברוך הוא ואני סומכת עליו שאם הוא בחר עבורי לעבור את הניסיון הזה, הוא גם העניק לי את הכוח להתמודד...".

"עברתי הרבה בתהליך והיום אני כבר לא שואלת שאלות , בהשתדלות לקבל באהבה ולחבק את הכאב, כשיש אמונה הנפש רגועה כי אני יודעת שבסוף הכל יסתדר לטובה, אני ממוקדת במה שתלוי בי. להמשיך לשמח את ילדיי ישראל, להיות אמא מכילה ועוטפת לילדים שלי ולומר תודה", חתמה כוכבת הילדים את תשובתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיכל הקטנה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מיכל הקטנה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

שאלה נוספת שעלתה גרמה לה להרהר גם כן: "מאיפה הכוחות להיות כזאת השראה ומחוזקת תמיד?".

"אני מרגישה שהחיים תמיד חישלו אותי וחייבו אותי להיות חזקה ולדרוש את מקומי", הודתה ויצמן והמשיכה את תשובתה: "יכול להיות שזה בגלל שאני קטנה פיזית, המון פעמים ניתנה לי התחושה שלא באמת רואים אותי. שחיים חיים שלמים ככה זה הופך להיות מאוד מאוד מתיש, עם השנים הייתי חייבת לבחור את המלחמות שלי, אני כבר לא בת 20 והאנרגיה שלי עדיין גבוהה מאוד מהממוצע, אבל גם לי יש סף."

"היום יש לי המון על הכתפיים ועסק משלי ושישה ילדים ומפעל חיים שלם שאני בראשו ואם לא אשמור על עצמי ואדאג לאנרגיה שסביבי, הדרך למטה תלולה וחלקלקה. אם אני לא אהיה באמת מאושרת לא אוכל להסב אושר לאחרים, לילדים שלי".

"לפעמים תחושת הבדידות משתקת ובזכות ההתחזקות שלי בבורא עולם אני כבר לא מרגישה בודדה... מרגישה שהוא לא עוזב אותי לרגע... אבל אני לומדת להיות החברה הכי טובה של עצמי, לאהוב אותי, לפרגן לעצמי שצריך ולהמשיך בדרך שלי. להקשיב תמיד לקול הפנימי שלי".

הסטורי של מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מיכל הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם

"להרים ידיים לא אומר שנכשלתי, זה אומר שבחרתי לעצור", אמרה כוכבת הילדים והסבירה: "בחרתי דווקא בתקופה כזו מאתגרת להפסיק להילחם ולקבל את מה שיש בנמצא ולומר תודה ונכון לכרגע לבחור בי זה מה שהכי עובד לי. יש לי עוד המון חלומות להגשים והמלאכה מרובה!", חתמה בנימה אופטימת לעתיד.

וואלה! סלבס לא מצליחה להרים את עצמה, מהספה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully