וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסיקו לשלוח לי תמונות וסרטונים": מיכל הקטנה מגיבה לשמועות

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 21:41

בחודש יולי האחרון הודיעו כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר וייצמן על פרידה. מאז הם הספיקו לעבור לחזור ולהפרד שוב, וכעת נראה ששוב המצב בין השניים מורכב במיוחד, אחרי שהיא העלתה סטורי מסתורי במיוחד. וואלה! סלבס מבולבלת

מיכל הקטנה משתפת על התקופה שהיא עוברת/צילום מסך אינסטגרם

לפני כשמונה חודשים הודיעו כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, על כך שהחליטו לפרק את החבילה ולסיים את מערכת היחסים ביניהם אחרי 23 שנים יחד, 16 שנות נישואים ושישה ילדים משותפים. הפרידה של השניים הגיעה אחרי לא מעט שמועות על משברים, אך מאז הם הספיקו לחזור שוב ולהפרד בשנית.

היום (שבת) מיכל העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי מסתורי במיוחד, בו התייחסה לתמונות וסרטונים הנשלחים אליה וביקשה להפסיק את חרושת השמועות בנוגע לזוגיות שלה ולחיי משפחתה: "אני כותבת את ההודעה הזאת בעצב גדול ומבקשת בכל לשון של בקשה. אני יודעת ומבינה היטב שאני דמות ציבורית ויש לזה השלכות לטוב ולרע. אני נמצאת במצב מאד מאתגר בחיי האישיים ומתפקדת לבד עם שישה ילדים וכמובן משלבת עבודה ובית ונאחזת בכל הכוח באמונה גדולה שהכל לטובה".

"תעצרו את חרושת השמועות, את כל הדיבורים והפניות המיותרות, תפסיקו לשלוח לי תמונות/סרטונים, תפסיקו עם זה!!! יש לי כאן שש נפשות טהורות אל תחרצו גורלות. תספרו עד עשר לפני כל צעד ופעולה שאתם מנסים/חושבים או רוצים לעשות. תראו רק את הילדים שלי", הוסיפה.

הסטורי המסתורי של מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי המסתורי של מיכל הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם

רק אתמול (שישי) התייחסה הכוכבת בעצמה לתקופה שהיא עוברת, כשהעלתה לסטורי שלה זר פרחים שקיבלה מילדיה וסיפרה: "זה לא סוד שאני עוברת ניסיון לא פשוט ומאתגר. ודווקא במקומות הכל כך חשוכים האלה, שזה מגיע בלי שום התראה, הילדים שלי שהשקעתי בהם את כל החיים שלי כל כך מרגשים אותי ומחזקים אותי".

כאמור, בחודש יולי הודיעו מיכל וניר ויצמן על הפרידה שלהם. מאז הכוכבת שיתפה לא מעט פעמים על הקשיים שהיא חווה ועל האתגרים, על אף שהשניים בחרו להמשיך ולבלות יחד לא מעט פעמים כולל בתקופת החגים. בחג החנוכה האחרון הזוג חזר להיות יחד, אבל מאז ככל הנראה נפרדו שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully