וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך של אבא: הבת של קים קרדשיאן וקניה ווסט מוציאה אלבום משלה

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 14:48

נורת' ווסט, בתם הבכורה של כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן ושל הראפר קניה ווסט, מאז ומתמיד הייתה כוכבת לא קטנה, וזה היה רק עניין של זמן עד שהיא תצא לדרך עצמאית משלה, גם אם היא רק בת 10. וואלה! סלבס נפו בייבי ברמות

מיס ווסטי: נורת' ווסט, בתם הבכורה של אשת העסקים וכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן ושל הראפר קניה ווסט, נולדה ישירות אל אור הזרקורים. היא אמנם רק בת 10, אבל ברור כבר לגמרי שהיא גיבשה אטיטיוד ואופי משלה, עם הסטאר-קוואלטי של אמא והפה הגדול של אבא. עכשיו היא יוצאת לדרך עצמאית משלה, אחרי שהכריזה לא פחות ולא יותר על יציאת אלבומה החדש.

בסוף השבוע האחרון ווסט הצעירה הגיעה לפיניקס למסיבת האזנה לאלבום החדש של אבא שלה, Vultures 2, ועלתה לצידו לבמה כדי להכריז על אלבום הבכורה שלה שיקרא Elementary School Dropout, מחווה לאלבום של אבא שלה משנת 2004 שנקרא The College Dropout.

שם האלבום אגב מעניין במיוחד, ולא רק בגלל הרפרנס לזה שהוציא אבא שלה לפני עשרים שנה. בחודש פברואר האחרון תקף קניה את קים קרדשיאן בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות, בו דרש ממנה להוציא את ילדיהם מבית הספר בו הם רשומים. כך או כך, זה היה רק עניין של זמן עד שנורת' תפרוץ בעצמה בעולם הבידור. בחודש שעבר יצא קליפ מאחד מהשירים המופיעים באלבום החדש של אבא שלה, בו היא התארחה ואף שרה בית קצר משלה.

וואלה! סלבס הולכת גם היא בדרך של אבא שלה, ומטפחת קרס בירה לתפארת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully