וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנים של אבא: הבת של קים קרדשיאן (שוב) עושה לה בושות

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 15:26

בנות משפחת קרדשיאן טיפחו שושלת מפוארת למדי, ולא פעם אחד מהצאצאים שלהן דואג לעשות בושות לעיני המצלמות. הפעם מדובר (שוב) בביתה הבכורה של קים, שהעלתה סרטון ספק משעשע ספק משונה. וואלה! סלבס לא פורים היום?

קים קרדשיאן נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קים קרדשיאן נורת' ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת השבוע השיקה כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן מחדש את סדרת מוצרי האיפור שלה במסגרת מותג האיפור והטיפוח שלה SKKN. הכוכבת המיומנת התכוננה בוודאי לביקורות ולסקירות שיגיעו על המוצרים החדשים, אבל לביקורת הזו לא בטוח שהיא ציפתה.

בתה הבכורה של קים, נורת' ווסט בת ה-10, אותה היא חולקת ביחד עם הגרוש שלה, הלוא הוא הראפר המעורער קניה ווסט כמובן, החליטה לעשות סרטון התנסות משלה כשהיא בוחנת את המוצרים החדשים של אמא. הסרטון הספק משעשע ספק מביך עלה לחשבון הטיקטוק המשותף של השתיים, בידיעתה של קים כמובן, לצד הכיתוב: "מה הבת שלי עושה בפלאפון שלי, חה חה חה".

@kimandnorth

What my daughter does on my phone ha ha ha ha ha ha?

♬ original sound - Kim and North

בסרטון עצמו נורת' התחייבה ל"סקירת איפור כנה" והיא אכן מספקת סקירה שכזו. היא התנסתה במוצרים השונים על עצמה וספיקה אפילו משפטים משעשעים כמו "זה קים קלאסי!". הסרטון הביזארי תפס במהרה את הרשת, ועל אף שקים דאגה לכבות את האפשרות לתגובות, הוא צבר כבר למעלה מ-23 מיליון צפיות של צופים שתהו בעיקר על האטיטיוד של הכוכבת הצעירה שללא ספק ירשה לא מעט מהגנים של אבא.

וואלה! סלבס קונה סטוקים של איפור במיליונים רק כדי לכסות את שקיות העייפות שיש לה מתחת לעיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully