וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל חלק מהתוכנית": מה הקטע של ביאנקה סנסורי?

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 9:30

אשתו המתוסבכת של קניה ווסט, האדריכלית האוסטרלית ביאנקה סנסורי, דיברה סוף סוף עם קרוביה בניסיון להרגיע אותם והסבירה להם מה הסיבה שבגללה היא מסתובבת בעירום כמעט מלא. וואלה! סלבס מעיל גשם

ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בשבוע האופנה במילאנו. Arnold Jerocki/Getty Images, GettyImages
ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בשבוע האופנה במילאנו/GettyImages, Arnold Jerocki/Getty Images

לא פעם ישבה וואלה! סלבס במיטה באמצע הלילה ותהתה לעצמה- מה לא בסדר עם אשתו של הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט, האדריכלית האוסטרלית ביאנקה סנסורי?! לצערה היא לא הצליחה למצוא יותר מידי תשובות חוץ מהעובדה שאביה הוא אסיר משוחרר ודוד שלה עדיין מרצה מאסר עולם.

אך למרות זאת, זה עדיין לא מסביר למה היא יוצאת מהבית בחודשים האחרונים בבגדים שמעליבים את הדימיון מרוב שהם לא משאירים לו מקום?

מי שעוד תהו ודאגו הם הקרובים לסנסורי שניסו תקופה ליצור איתה קשר ומזל שהיא סוף סוף ענתה להם: "היא השקיעה המון בנישואים שלה עם קניה והתוכנית שלה היא להתחיל להפוך לנוכחת יותר", סיפר מקורב לאדריכלית האוסטרלית באתר הרכילות ה- DailyMail.

"יש לה בעלות בליין הבגדים שלו, במוזיקה שלו, בהשקעות הנדל"ניות שלו ובעוד דברים- היא הדוגמנית היחידה על הקאבר של האלבום שלו. היא אישה מאוד חכמה וזה נראה כאילו היא גם מעורבת בבגדים הפרובוקטיביים שלה בדיוק כמו שהוא (קניה) מעורב. היא תמיד הייתה מוחצנת, אבל היא יודעת שאלה 15 דקות התהילה שלה ושהם לא ימשכו לנצח", אמר.

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
ביאנקה סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם

אבל אולי זאת לא באמת התמונה המלאה?

סנסורי אכן רשומה כשותפה במספר רכישות והשקעות של הראפר השנוי במחלוקת, כמו לדוגמה שטח הפרסום שקנה ושומש לקידום המוזיקה ומותג הבגדים שלו. באותה העסקה האדריכלית ביאנקה זכתה לייפוי כוח מיוחד לנכס, וחשיבותה הודגשה בעסקיו של ווסט.

אך על פי מקורבים אחרים שדיברו בעבר עם אתר הרכילות העלו נקודה קצת מדאיגה: "הוא נותן לה דברים ובעלות על עסקים כדי לנעול אותה בפנים ולשים יותר על המאזניים", טענו בזמנו.

וואלה! סלבס רצתה להשקיע בקריפטו אבל אז הבינה שצריך יותר משני שקלים בעו"ש כדי לעשות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully