וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום של חול: ביאנקה סנסורי משאירה מעט מקום לדמיון (שוב)

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 16:05

הרגע הקצר בו הסתובבה אשתו של הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי, עם קצת יותר מחתיכת טקסטיל חלף מהר ממהירות האור. היא חזרה לסורה ואיתה שב גם החוטיני. וואלה! סלבס ווג'י

אמנם אביה של האדריכלית ביאנקה סנסורי עשה עבודה מוצלחת כשביקש: "להתעמת עם קניה ווסט", אחרי שלא אהב את היחס של הראפר השנוי במחלוקת לבתו. אבל הלבוש הצנוע (בערך) שהיא הציגה החזיק ליציאה אחד.

עכשיו, סנסורי חזרה לעצמה, או ליתר דיוק למה שווסט רוצה שהיא תהיה והאדרכילית באמת יצאה ככה מהבית במהלך סוף השבוע האחרון (שישי), לסיבוב שגרתי לגמרי ברחובות לוס אנג'לס. לעומת זאת, הראפר השנוי במחלוקת הגיע לבוש כרגיל, כשהא מכוסה בצורה שמכבד את המרחב שהוא נמצא בו.

כאמור, אביה של סנסורי ביקש לשוחח ולהעתמת עם ווסט: "הוא רוצה לשאול את קניה מה הוא היה עושה אם מישהו היה מתייחס ככה לבנות שלו, נורת' או שיקגו, אם היו רואים אותן מסתובבות בציבור חצי עירומות בעידוד בעלן. הוא יודע שאין סיכוי בעולם שקניה היה מסכים לדבר כזה בשביל הבנות שלו אז זה לא הגיוני למה שהוא יעשה את זה לאשתו", סיפר בעבר מקורב לאב המסוכן.

למה מסוכן?!

ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בשבוע האופנה במילאנו. Arnold Jerocki/Getty Images, GettyImages
ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בשבוע האופנה במילאנו/GettyImages, Arnold Jerocki/Getty Images

למי שעוד לא התעדכנו, התשובה כנראה תעזור לאסימון או שניים ליפול: אביה של האדריכלית, ליאו סנסורי, ריצה בעבר מאסר ואם זה לא מספיק, אחיו של ליאו ידוע בתור רוצח סדרתי איימתי ברחבי אוסטרליה.

וואלה! סלבס עדיין מאשימה את ההורים שלה בכישלון שהפכה להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully