וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה עם דרייק ושון מנדז? קמילה קביו עונה על השאלות הבוערות

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 10:58

הזמרת קמילה קביו אמנם דיי נעלמה מעין הציבור במשך תקופה ארוכה, אך לאחרונה נראה כאילו היא מתחילה לחזור ועל הדרך פותחת על האקס וחושפת למה תועדה בפגישה צמודה עם דרייק. וואלה! סלבס דוחפת אף

@pagesix

Camila Cabello played coy when asked to confirm whether she has ever dated Drake, but clarified that their recent vacation together was not just for fun.

♬ original sound - Pagesix | Celebrity Gossip

למרות שעד לא מזמן הייתה עסוקה הזמרת קמילה קביו בהתמודדות עם שמועות על קאמבק עם האקס, הזמר שון מנדז, השיח הזה התפייד מהר מאוד אחרי שתועדה בחופשה עם המוזיקאי דרייק באיי טורקס וקאיקוס ב- Ark Beach Club.

בשיחה כנה על כוס יין שקיימה הזמרת בפודקאסט "Call Her Daddy", סיפרה מה באמת קרה שם: "את יודעת מה, לא הייתי קוראת לזה רק חופשה, זה היה חופשה וקצת יותר. זה היה חופשה פלוס קצת עבודה", אמרה וקרצה בזמן שהיא לגמה מהיין והשאירה את מנחת התוכנית המומה.

אך היא לא הרפתה ושאלה את הזמרת על סיכוי לרומן: "האם יש לי שיתוף פעולה אומנותי ויפה איתו? אולי יש לי ואולי אין לי. כתבתי לו הודעת DM ואמרתי לו שאשמח להשמיע לו את האלבום שלי. בילינו, השמעתי לו את האלבום שלי. לא הלכתי לחופשה שם, זה היה חופשה וגם עבודה", הבהירה פעם נוספת. אם לוקחים בחשבון שהם אכן בילו באיזור בו נולד דרייק ובמסעדה בה הוא נחשב כבר לקוח קבוע.

אם אתם לא מרגישים מסופקים מהתשובה הזאת- ובצדק, נוכל להתנחם בעובדה שסוף סוף אנחנו מקבלים קצת תשובות על הפרידה שלה ממנדז: "זה היה נראה לפני בערך שנה שאת ושון השתעשתם ברעיון של לחזור אחד לשנייה, לפחות בעיניי הציבור, מה קרה שם?", שאלה המגישה.

"את יודעת, אני חושבת שפשוט דיברנו על זה. וזה משוגע את יודעת, הייתי אומרת שאני אני דיי אימפולסיבית במובן הזה. אני מרגישה שאם אני מרגישה את זה אני אגיד את זה כי המקום הכי נורא שזה יכול להישאר בו הוא המחשבה שלי", כיבסה הכוכבת את מילים והמשיכה: "אז אני מעדיפה פשוט להגיד את זה ואז להתעורר בבוקר למחרת ולגלות שזה תועד בכל מקום".

"זאת הייתה תקופה טובה, רגע טוב, אני תמיד אדאג לו ויהיה לי אכפת ממנו, הוא בן אדם כל כך טוב ואני ברת מזל. יש אנשים שיש להם אקסים שהם נוראיים והוא לא". לאחר מכן נשאלה איך השניים החליטו לפרק את החבילה והשיבה: "זאת אפילו לא הייתה החלטה, זה יותר הבנה שזה כבר לא עובד ולא מרגיש נכון יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון מנדז, קמילה קביו, מט גאלה 2021. GettyImages
שון מנדז, קמילה קביו, מט גאלה 2021/GettyImages

את התשובה חתמה בהרמה לזמר: "יש לי מזל שאני במקום כזה בחיים שלא לקח לי כל כך הרבה זמן להבין את זה. שנינו היינו כזה, זה לא מרגיש נכון ואנחנו לא צריכים לנסות כל כך קשה כדי שזה יעבוד. בוא נהיה חברים, אני אוהבת אותך, הכל טוב כל אחד יעשה את מה שטוב לו, נהפוך למי שאנחנו ואני אהיה בעדך וזהו".

וואלה! סלבס לא יכולה להרים לאקסים, היא עסוקה מידי בלנסות להרים את עצמה מהמיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully