וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק מרגש? שון מנדז וקמילה קאביו בנשיקה לוהטת

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 11:26

תיעוד שרץ ברשת במהלך סוף השבוע של האקסים שון מנדז וקמילה קאביו מסעיר את הרשת, כשהשניים נצפו רוקדים ומתנשקים במה שגורם למעריצים לקוות שמדובר בקאמבק מרגש. וואלה! סלבס סניוריטה

סרטון ווידאו שרץ ברשת במהלך סוף השבוע מעורר תקווה אצל המעריצים של שון מנדז (24) וקמילה קאביו (26), שמקווים שמדובר בקאמבק מרגש במיוחד של הזוג שנפרד לפני יותר משנה.

השניים נצפו בסוף השבוע צמודים במיוחד בפסטיבל הקואצ'לה ולא הסתירו את החיבה זה לזו, כשהם תועדו רוקדים יחד ואף התנשקו בנשיקה לוהטת. מאז הפרידה השניים נשארו בקשר קרוב במיוחד, אך שמו של כל אחד מהם נקשר בשמועות על מערכות יחסים אחרות, כשרק לאחרונה דווח על מערכת יחסים חדשה בין מנדז לבין הכירופרקטית שלו, ד"ר ג'וסלין מירנדה בת ה-51. גם קאביו המשיכה הלאה בזמן הזה, לאחר שנצפתה ביוני 2022 עם איש העסקים אוסטין קביץ', מערכת יחסים שהסתיימה אחרי שמונה חודשים.

מנדז וקאביו שברו למעריצים מרחבי העולם את הלב כשהודיעו על פרידה בנובמבר 2021, אחרי שנתיים של זוגיות בהצהרה שהעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם בה נכתב:"היי חבר'ה, החלטנו לסיים את הקשר הרומנטי שלנו אבל האהבה שלנו זה לזה כבני אדם חזקה מתמיד. התחלנו את מערכת היחסים שלנו כחברים הכי טובים ונמשיך להיות החברים הכי טובים. אנחנו כל כך מעריכים את תמיכתכם מההתחלה וממשיכים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully