וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג הזה? דרייק וקמליה קבאיו נצפו מבלים יחד בחופשה משותפת

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 14:08

הזמרת והראפר, קמילה קביו ודרייק, נצפו מבלים יחד בחופשה קייצית במיוחד שכללה מסעדה צפה והצליחו לחרפן את הגולשים והגולשות שמתקשים להבין אם מדובר בזוג חדש בביצה: "היא רוצה אותו כל כך". וואלה! סלבס הוט ליין בלינג

בזמן שהשמועות מעבר לים על האקס המיתולוגי של הזמרת קמילה קביו, הזמר שון מנדס, מספרות על כך שבת הזוג החדשה שלו צ'ארלי טראוורס פיתתה אותו לכת סודית, נראה שקביו נשארת בתלם, עם כמה שאפשר לקרוא ככה לראפר דרייק.

השניים נצפו מבלים במהלך חופשה משותפת כשבתמונות אפשר לראות שהראפר מחייך בזמן שהכוכבת מפטפטת, לפחות נראה שנחמד לו. בין אם מדובר בשיתוף פעולה מוזיקלי, השניים זכו להינות מאיי טורקס וקאיקוס ב- Ark Beach Club.

דרייק, שנולד באיזור, הוא מבקר קבוע בבר העל האש שממוקם על המים, עד כמה? בחודש אוקטובר האחרון הוא שם שלט חוצות של אלבומו השמיני "For All the Dogs" מעל השלט של המקום הבר כולל גם רחבת ריקודים מעט חשודה שצפה גם היא על המים ככה שאם היא במקרה קביו תתחיל לבכות, יש לה איפה לפרוק את התחושות.

"היא רוצה אותו כל כך", כתבה מעריצה אחת, יחד עם עוד רבים שנתפסו לא מוכנים: "משהו בזה כל כך רנדומלי אבל העובדה שזה דרייק הופכת את זה להגיוני", "אני לא בטוח כמה אני מרוצה מזה, הם נראים כמו זוג מעצבן", "תשיג עבודה ותתרחק ממנה!", הוסיפו גולשים נוספים.

הסיפור של השניים התחיל לפני כמה חודשים אחרי שקביו כתבה בתמונה שהעלתה ציטוט מתוך שיר של דרייק והשוותה אותו למחזאי הדגול: "תוציא אותי מהמועדון, תוציא אותי מהמלכודת. תוציא אותי מהשוק. תוציא אותי מהמפה. אני מנסה להגיב לקבוצת החברים שזה נגמר- שייקספיר".

בעקבות אותו הפרסום, הראפר ניצל את העובדה שהיא אישרה רשמית את הפרידה מבן הזוג לשעבר, מנדס אחרי פרידות וחזרות בלתי פוסקות, ועקב אחריה. הזמר והזמרת היו בזוגיות למשך שנתיים ארוכות, אך הכירו עוד לפני כן והיו חברים טובים במשך שנים. מערכת היחסים שלהם נגמרה לפני קצת יותר משנתיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"היי חבר'ה, החלטנו לסיים את הקשר הרומנטי שלנו אבל האהבה שלנו זה לזה כבני אדם חזקה מתמיד. התחלנו את מערכת היחסים שלנו כחברים הכי טובים ונמשיך להיות החברים הכי טובים", כתבו בזמנו בהצהרת הפרידה שלהם.

וואלה! סלבס ניסתה לצאת לדייט על משטח צף, אבל הוא טבע בשנייה שהיא דרכה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully