וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך המושלם: שון מנדז משיק גזרה וחברה חדשה

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 12:29

הזמר הקנדי שון מנדז דאג לנצל את הרגעים האחרונים של השמש הקייצית כדי להציג לעולם את הפיגורה החדשה שבטח עמל בשבילה שעות רבות בחדר הכושר וכמו במבצע של אחד פלוס אחד, הוא גם מלווה בבחורה חדשה ומיסתורית. וואלה! סלבס אהבה בסוף הקיץ

הפרידה של הזמר הקנדי שון מנדז ממי שהייתה בת זוגו, הזמרת קמילה קביו, הרגישה ארוכה, מייאשת ומלאה בספקות על חזרה של השניים לזוגיות. אבל נראה שיש מי שסוף סוף המשיך הלאה, ואין דרך יותר טובה להמשיך להראות את זה מאשר בדייט עם בחורה חדשה על חוף הים.

הזמר המתוק נתפס על ידי צלמי הפאפרצי עם בחורה בשם צ'ארלי טראוורס, שכיכבה בתכנית הרילאטי "האח הגדול" בגרסה הבריטית. לא לקח להם הרבה זמן מהרגע שהגיעו לחוף הים ועד שהספיקו להתפשט, על אף העובדה שלזמר כנראה לא חסרים אמצעים הוא לא טרח לבוא עם בגד ים והסתפק בבוקסר שחור בלבד. עדי ראייה סיפרו ל- Page Six שהשניים היו נראים נינוחים וצוחקים במהלך הבילוי.

מתברר שזאת לא הפעם הראשונה שהזוג הטרי מגיעים לכותרות מעבר לים. שבוע שעבר (ד') הם תועדו על ידי הפפראצי יחד במסעדה בהוליווד. בתמונה הם ישבו אחד ליד השנייה כשטראוורס עטפה את הזמר בחיבוק. באותו הזמן היו גולשים שחשבו שמדובר היה באקסית המיתולוגית, קביו.

שון מנדז, קמילה קביו, מט גאלה 2021. GettyImages
מנדז והאקסית קמילה קביו/GettyImages

מערכת היחסים של מי שהיו פעם פאוור קאפל צעיר ולוהט ארכה שנתיים ונגמרה בהצהרה משותפת בסטורי: "היי חבר'ה, החלטנו לסיים את הקשר הרומנטי שלנו אבל האהבה שלנו זה לזה כבני אדם חזקה מתמיד. התחלנו את מערכת היחסים שלנו כחברים הכי טובים ונמשיך להיות החברים הכי טובים. אנחנו כל כך מעריכים את תמיכתכם מההתחלה וממשיכים קדימה קמילה ושון".

אך למרות שהמילים לא משתמעות לשתי פנים, מנדז וקביו המשיכו לשגע את המעריצים פעם אחר פעם עם יציאות משותפות שלגמרי גרמו לנו לחשוב שקורה שם משהו. עם רגע שיא בו סרטון ויראלי של שניהם מתמזמזים בפראות בסרטון שרץ ברשת ופיתח לנו תקוות שווא.

וואלה! סלבס התנשקה פעם עם האקס ומאז היא תקועה עם הרפס.

  • עוד באותו נושא:
  • שון מנדז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully