וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים שלב? בראדלי קופר מתכנן להביא את ג'יג'י חדיד לאוסקר

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 14:20

השחקן ההוליוודי בראדלי קופר והדוגמנית שלא עפה על ישראל (בלשון המעטה), ג'יג'י חדיד, נצפו לא פעם במהלך בילוי כזה או אחר אך מעולם לא אישרו באופן רשמי את מערכת היחסים שלהם. האם הם מתכננים את ההשקה בטקס פרסי האוסקר? וואלה! סלבס מאסטרו

בראדלי קופר וג'יג'י חדיד. מסך אינסטגרם enews, צילום מסך
בראדלי קופר וג'יג'י חדיד/צילום מסך, מסך אינסטגרם enews

רק לאחרונה מקורב לשחקן בראדלי קופר ולדוגמנית ג'יג'י חדיד שיתף בצהובון מעבר לים על עליית השלב במערכת היחסים ביניהם: "היחסים של ג'יג'י ובראדלי רציניים והם כבר דיברו על עתידם יחד ועל הצעדים הבאים. יש להם תקשורת מעולה אחד עם השנייה, בריאה, פתוחה וכנה. הם נרגשים להתקדם", סיפר בזמנו.

אמנם וואלה! סלבס לא רצתה להאמין, אבל יש מצב שהוא צדק, כי מקור נוסף אמר ל- Page Six שהשניים מתכננים להשיק את הזוגיות שלהם בטקס פרסי האוסקר המתקרב, בו יתמודד קופר בזכות הסרט "מאסטרו": "אני לא יודע אם הם ילכו יחד על השטיח של Vanity Fair אבל הם בוודאות ייפגשו אחד עם השנייה בתוך האולם", סיפר.

כך או כך, אפשר להרגיע עם הפלאשים שתכננתם להדליק, כי השחקן ההוליוודי יביא לשטיח האדום את אימו, גלוריה קמפאנו, כמו בכל שנה עד היום. כזכור, חדיד ואמו של הכוכב כבר נפגשו בערב בתחריש לא מאוד שונה אחרי טקס פרסי גלובוס הזהב, כשהאפטר פארטי שלהם הייתה ארוחת ערב משותפת במסעדה.

וואלה! סלבס רצתה להשיק את בן הזוג שלה מתחת לחופה אבל הוא העדיף להתחתן עם הכלה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully