וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הגזימה: למה אמא של מיילי סיירוס שכרה מאבטחים נגד בתה?

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 11:32

החתונה של טיש סיירוס, אמה של כוכבת הפופ מיילי סיירוס, עשתה לא מעט כותרות אחרי שרבים חשבו שבתה, נואה, הבריזה מהחתונה אחרי שהאם הבוגדנית גנבה לה את בן הזוג, אבל האם זאת האמת או שהיא שכרה נגדה מאבטחים כדי שלא תתפרץ לאירוע? וואלה! סלבס אהבה של אמא

נואה סיירוס וטיש סיירוס. Gettyimages, עיבוד תמונה
נואה סיירוס וטיש סיירוס/עיבוד תמונה, Gettyimages

אמא של כוכבת הפופ מיילי סיירוס, טיש סיירוס, ערכה חתונה פסטורלית יחד עם בן הזוג החדש שלה, כוכב נמלטים דומיניק פרסל. אך גולשים רבים ברשתות החברתיות הופתעו לראות שמי שלא נכחו באירוע היו שניים מילדיה, הזמרת נואה סיירוס ואחיה ברייזון.

תחילה, על פי התאוריות של העוקבים, דווח על כך שנואה כנראה לקחה את צידו של אביה, זמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס, בגירושים שפירקו את המשפחה. אך רק לאחרונה מקורבים למשפחה התחיל לפלוט פרטים והאמת הרבה יותר מעניינת מכל מה שהיה אפשר לדמיין, כשהתברר שנואה הייתה הראשונה שנכנסה ליחסים רומנטיים, אך לא רציניים, עם פרסל.

אבל, למה הבת הצעירה לא הגיעה לחתונה?

מקורב לאם הבוגדנית סיפר ל- Entertainment Tonight שהיא בכלל לא הייתה מוזמנת: "טיש הייתה זאת שלא הזמינה את נואה ואת ברייזון לחתונה שלה וחסמה אותם באינסטגרם אחרי שהתחילה לצאת עם דומיניק. זאת הייתה טיש שביקשה מאבטחים בחתונה שלה כדי שנואה וברייזון ישארו בחוץ".

מי שכנראה גילתה את הפרטים יחד עם כל שאר העולם, היא מיילי בכבודה: "לא היה לה שום מושג", סיפר מקורב אליה והוסיף: "היא התעמתה עם אמא שלה בנושא. היא חושבת שזה מצב מוזר אבל היא אוהבת את אמא שלה ורוצה שהיא תהיה מאושרת".

וואלה! סלבס מסוגלת להתחיל סכסוך משפחתי על בסיס סטייק שרוף מידי בפיקניק השנתי ביער בן שמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully