וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברזות, חסימות וסכסוכים: מה קורה במשפחת סיירוס?

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 15:09

טיש סיירוס, אמה של מיילי סיירוס התחתנה בנוכחות כמעט כל החברים והמשפחה. מי שבלטו בחסרונם היו שני ילדיה, איפה הם היו? וואלה! סלבס וואיט טראש

לא ברור למה או איך אין למשפחת סיירוס סדרת ריאליטי משלהם. מעצבת הפנים טיש סיירוס וזמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס, הביאו יחד לעולם את כוכבת הפופ מיילי סיירוס והתחתנו שנה לאחר מכן, כשטיש הייתה בהריון עם הבן המשותף השני שלהם.

אחרי שנים רבות יחד, באפריל של שנה שעברה, החליטו השניים להפריד כוחות ולפרק את המשפחה הגדולה שהקימו. הקרע הזוגי הפך לקרע משפחתי, לאחר שהאחים לבית סיירוס החלו לתפוס צדדים בפרידה ולריב אחד במלחמה שכללה אפילו חסימות ברשתות החברתיות.

נראה שסיירוס האם היא אישה שמתגברת מהר, ולפני כשבוע היא התחתנה עם השחקן דומינק פרסל, כוכב "נמלטים". למרות כל ההתרגשות של החתונה, לא היה קשה לשים לב ששניים מילדיה לא כיבדו את האירוע בנוכחותם, והם היו הזמרת נואה סיירוס ואחיה הגדול ברייזון.

אז מה שני אחים עושים כשהם מבריזים מהחתונה של אמא שלהם? הולכים לוולמארט, כמובן. השניים תיעדו את עצמם היטב במהלך היום השמח של מי שסחבה אותם בבטנה במשך תשעה חודשים. אם זה לא מספיק, נואה גם דאגה לשים חולצה שפרצופו של אביה מודפס עליה, כאילו היא מכניסה לאמה אצבע וירטואלית לעין.

וואלה! סלבס לא רבה עם משפחה אלא אם זה על אוכל או ירושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully