וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה אחרי הכל: איך הגיבה מיילי סיירוס לבגידה של אמה באחותה?

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 10:04

הדיווחים על כך שאמה של מיילי סיירוס, טיש, גנבה לאחותה הקטנה, נואה, את בן הזוג הצליחו להתפשט כמו אש בשדה קוצים אחרי שפורסמה הידיעה. אז מה אמרה מיילי אחרי שגילתה על הבגידה מבית? וואלה! סלבס סמיך ממים

מיילי סיירוס נואה סיירוס טיש סיירוס. Gettyimages, עיבוד תמונה
מיילי סיירוס נואה סיירוס טיש סיירוס/עיבוד תמונה, Gettyimages

היה קצת מוזר לשמוע שהחיים של משפחת סיירוס הפכו לעלילת סרט כחול משנות ה-80, אבל נראה שזה המצב הבלתי צפוי אליו הגענו. כזכור, הכל התחיל בחתונתה של אם המשפחה, טיש סיירוס, עם בן הזוג החדש שלה, כוכב נמלטים דומיניק פרסל, שממנה הבריזו שניים מילדיה של האמא הבוגדנית, נואה וברייזון סיירוס.

בהתחלה היה קל לחשוב ששני האחים פשוט מצודדים באביהם אחרי הגירושים, בעיקר כי את יום החתונה הם בחרו לבלות ולתעד בחניון של וולמארט בצעד ילדתותי למדי. אך לא הרבה אחר כך התחילו לעלות דיווחים על השערוריה החדשה, בה נטען שפרסל היה תחילה ביחסים רומנטיים עם נואה עד שטיש גנבה אותו מבתה.

על פי הפרסום באתר People, מתברר שהזמרת מיילי סיירוס בכלל לא ידעה על המתרחש: "למיילי לא היה מושג על הדרמה עם דומיניק, שום מושג בכלל", סיפר מקורב לכוכבת והמשיך: "היא התעמתה עם אמא שלה בנושא. היא חושבת שזה מצב מוזר אבל היא אוהבת את אמא שלה ורוצה שהיא תהיה מאושרת".

נואה סיירוס וטיש סיירוס. Kevin Mazur, GettyImages
נואה סיירוס וטיש סיירוס/GettyImages, Kevin Mazur

בנוסף, דיווחים נוספים הגיעו על טיב מערכת היחסים שהתקיימה בין הבת ובן הזוג החדש של האמא, לפני שטיש התערבה כמובן: "נואה ודומיניק היו רואים אחד את השנייה בתור יזיזים. הם הפסיקו להתראות ואז טיש התחילה איתו משהו", סיפר מקור שמעורבב בענייני המשפחה.

אם כל זה לא מספיק כדי להמם אתכם, מקורב אחר, נוסף לפטפטנים הקודמים, סיפר ל- Entertainment Tonight שאם המשפחה אפילו לא טרחה להזהיר את בתה הצעירה ביותר על כך שהיא מקדמת מהלך מול מי שהיה היזיז שלה עד רגע לפני כן.

וואלה! סלבס לא הייתה מרוצה מההתנהגות של האקס שלה אז היא עברה לתאום שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully