וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שכזו: האם אמא של מיילי סיירוס גנבה את בן הזוג של הבת שלה?

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:13

הדרמה של משפחת סיירוס ממשיכה להסתבך והפעם מי שנמצאות במרכז השערורייה הן בת הזקונים נואה סיירוס ואם המשפחה, טיש סיירוס, שמואשמת בכך שגנבה לבתה הצעירה את בן הזוג והתחתנה איתו. וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

נואה סיירוס וטיש סיירוס. Kevin Mazur, GettyImages
נואה סיירוס וטיש סיירוס/GettyImages, Kevin Mazur

למי מכם שלא סופרים את הימים עד שמשפחת סיירוס יקבלו את הריאליטי שמגיע להם כמו וואלה! סלבס, נזכיר שבמשפחת סיירוס מתרחשים ריבים מסתוריים ואחד מהן הוא בין אם המשפחה, טיש סיירוש, לשניים מילדיה, נואה וברייזון סיירוס שגם לא הגיעו לחתונה שלה עם כוכב "נמלטים" דומיניק פרסל, כי העדיפו לבלות בחניון של וולמארט.

יש מצב שהתגלתה הסיבה להברזה הלא צפויה ואין להן שום קשר לתאוריה שכוללת את העובדה שאב המשפחה, בילי ריי סיירוס, נישא לאישה חדשה והיא בערך באותו הגיל של של הזמרת מיילי סיירוס. מקורב למשפחה המרוחקת סיפר ל- Us Weekly ששני האחים לא הגיעו בגלל שאמם גנבה את בן הזוג של בתה: "נואה יצאה עם דומיניק באותו הזמן שטיש התחילה איתו", וזאת למרות שהיא ידעה על מערכת היחסים בינו לבין בת הזקונים, טען.

ריב נוסף שמתקיים בימים אלה במשפחה המתוסבכת הוא כאמור הסכסוך של מיילי עם אביה. רק לאחרונה, כשזכתה הזמרת בגראמי הראשון שלה אי פעם והשמיטה את שמו של בילי ריי מנאום התודה: "תודה לאמא שלי, אני אוהבת אותך יותר מהכל בכל היקום הזה. תודה למשפחה שלי, ברנדי סיירוס תודה לך שאת תמיד פה בשבילי, תודה לסנדקית שלי דולי פרטון- הרגשתי את אבק הפיות שלך בכל מקום".

וואלה! סלבס הסתכסכה עם המשפחה אחרי שגילתה שהיא מקבלת רק חצי ירושה ולא את הכל, אחותה שגית תסתדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully