וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאדי אישיוז? מיילי סיירוס השמיטה את אביה בנאום התודה שלה

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 14:27

הקרע במשפחת סיירוס כנראה המשיך להעמיק מאז הפעם האחרונה שבדקנו כי משום מה הזמרת מיילי סיירוס החליטה להודות לכל מי שהביא אותה עד הלום, כולל סלין דיון, אך לא לאביה, זמר הקאנטרי והשחקן בילי ריי סיירוס, איתו כיכבה בסדרת הילדים "האנה מונטנה". וואלה! סלבס מזונות

וואלה! סלבס ביקשה לא פעם תוכנית ריאליטי על משפחת סיירוס כי מתחיל להימאס לה לחכות שמישהו ירים את הכפפה או שאחד מבני המשפחה סוף סוף יוציא את הכביסה המלוכלכת לאוויר הפתוח, כי כל פעם מחדש מרגיש שאנחנו מקבלים רק את קצה הקרחון של הדרמה.

הפעם זאת הזמרת מיילי סיירוס שזכתה השבוע בגראמי הראשון שלה אי פעם. אחרי שהאדרנלין הספיק לרדת היא העלתה פוסט תודה לחשבון האינסטגרם שלה: "תודה מריה קארי שאת כל כך אייקונית", כתבה בסוף פסקת הפתיחה לפוסט החופר במיוחד שקיצרנו לכם רק למה שחשוב באמת.

"תודה לאמא שלי, אני אוהבת אותך יותר מהכל בכל היקום הזה. תודה למשפחה שלי, ברנדי סיירוס תודה לך שאת תמיד פה בשבילי, תודה לסנדקית שלי דולי פרטון- הרגשתי את אבק הפיות שלך בכל מקום (שמתי קצת אקסטרה בשיער, אפשר לשים לב?)", התייחסה לתשומת הלב שקיבלה התסרוקת שלה, אך בתוך כל התודות והתיוגים, מי שהיה חסר הוא אביה, זמר הקאנטרי בילי ריי סיירוס, שגילם את בילי ריי סטיוארט בסדרה איתה פרצה מיילי לתודעה, "האנה מונטנה".

למי שלא זוכר, הנה ריענון קצר: באפריל 2022 הודיעו הוריה של מיילי, בילי ריי וטיש סיירוס על הפרדת הכוחות ופירוק החבילה אחרי שנים ארוכות ולא מעט ילדים משותפים. יחד עם הגירושים גם ילדיהם של השניים החליטו לבחור צדדים והקרע הזוגי הפך מהר מאוד לקרע משפחתי עד לרמה שהזמרת נואה סיירוס ואחיה ברייזון הבריזו מהחתונה של אמם בחודש אוגוסט האחרון והלכו במקום זה לוולמארט.

וואלה! סלבס גילתה על החתונה השנייה של אבא שלה מפוסט בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully