וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל סערת 'המוכרניות': טהוניה מגיעה לאירוע התרמה בחיוך גדול

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 9:19

עוד לא הצלחנו להירגע מהמונולוג הזועם של טהוניה רובל על "המוכרניות" ותגובתן הצפויה של המשפיעניות ברשת וכבר הגיעה הדוגמנית וזוכת 'האח הגדול' לאירוע. האם היה לה משהו להוסיף? וואלה! סלבס אש אש מדורה

טהוניה רובל באירוע התרמה לעמותת ״הותיר אחריו חברה.ה״. Angela Garcia,
מבסוטה על עצמה/Angela Garcia
אירה דולפין ושרית פולק באירוע התרמה לעמותת ״הותיר אחריו חברה.ה״. Angela Garcia,
אירה דולפין ושרית פולק באו לחזק/Angela Garcia

רק אם הייתם בביקור בירח ביומיים האחרונים (ואתם לא), אז ככל הנראה לא יצא לכם לשמוע על סערת המונולוג של טהוניה רובל והמוכרניות. ובכל זאת תזכורת קטנה, הדוגמנית פתחה את מצלמת הטלפון שלה וסיפרה על כך שהיא לא מקבלת עבודה, מהסיבה הפשוטה שלהיות דוגמנית זה לא מספיק וכל התקציבים הולכים למוכרניות (משפיעניות) שמוכרות מוצר ב-1,000 שקלים כשבפועל הוא שווה לטענתה רק 100 שקלים.

המוכרניות כמובן לא העבירו את הנושא על סדר היום והשיח נקטע אחרי יומיים ורק בזכות כך שהאינסטגרם נפל אתמול לכמה שעות, יש בדיחות שאומרות שרובל עצמה דאגה לכך. אתם יודעים איך זה עובד - אחרי שערורייה כזו הדבר הראשון שעושים זה לסגור הגעה לאירוע מיוחצן עליו יקבל הסלבס כמה שקלים יפים. אממה, רובל עצמה התחייבה להגיע לאירוע מבעוד מועד, הרבה לפני שדבריה נהיו לדבר הכי חם של הרגע ברשתות.

כך יצא שאתמול היא הגיעה לאירוע של עמותת "הותיר אחריו חברה.ה" בשיתוף פעולה עם רשת רזילי ובמסגרתו ימכרו בקבוקי יין של יקב היוצר, כאשר כל ההכנסות יתרמו לעמותה החשובה. זוכת 'האח הגדול' כאמור הגיעה בהתנדבות מלאה (עם אפשרות לבטל את הגעתה יש לציין), אך לא התראיינה לכלי התקשורת. לנו יש הרגשה שעוד נראה אותה מלרלרלת עם התקשורת באירוע הבא, כששם גם תקבל צ'ק יפיוף על כך.

וואלה! סלבס הראשונה להתייצב באירועי התרמה, תמיד יש שם את הקייטרינג הכי מפנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully