וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שנגעתי באיזשהי יבלת": טהוניה מגיבה לביקורות על מונולוג המשפיעניות

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 9:53

אם חשבתם שהביקורות הרבות נגד המסר הביקורתי של הדוגמנית וזוכת 'האח הגדול' יגרום לה להתכנס בתוך עצמה - תחשבו שוב. אחרי הזעם של האושיות ברשת, טהוניה מגיבה: "על ראש הגנב בוער הכובע, נראה לי". וואלה! סלבס מחממת

טהוניה רובל מגיבה לביקורות על מונולוג המשפיעניות שלה/מסך אינסטגרם tahuonia

המונולוג הזועם של הדוגמנית וזוכת "האח הגדול" טהוניה רובל אתמול (ב') הצליח לעורר זעם רב בקרב אושיות רבות העוסקות בתחום. כזכור, רובל יצאה נגד חברות המשק המעסיקות משפיעניות לטובת פרסום מוצרים, במקום דוגמניות כמוה - דבר שלטענתה פוגע לה בפרנסה, "למה אני נפסלת על זה שאני לא מוכרנית?", אמרה.

זמן קצר לאחר שהסטורי הכן שלה עלה לאוויר, החלו התגובות של המשפיענים והמשפיענות בשטח המקומי, "איזה מצחיק זה שהיא אומרת 'למה לפגוע לי בעבודה?' תוך כדי שהיא פוגעת בעבודה של אחרות. למה? למה??? חבל. כי אגב זו טענה מאד הגיונית אבל למה לדרוך על אחרות בדרך", כתבה בלוגרית האופנה יובל כספית.

מצד נוסף אחר, דניאל עמית החליטה להוסיף עוד קצת אש למדורה, "איזה אמא יש לי איך היא הגיבה יפה", כשגיבתה את התגובה של אמה לטענות של טהוניה אחרי שזו כתבה: "מכיוון שלא כל המוכרניות נראות כמוך ומרוויחות מדוגמנות, הן מתפרנסות ממכירות, אין בזה דבר פסול, הן עובדות קשה כדי להתפרנס אז בבקשה לא לזלזל, הן מוכרות לא חרטא כדברייך, למה את מדגמנת חארטות?". זה כמובן באמת באמת רק קמצוץ משלל ביקורות שעלו וממשיכות לעלות ברשת, פלאס תגובות גולשים שכינו אותה "ממורמרת ומתמסכנת", במקרה הטוב.

יובל כספית בתגובה למונולוג המשפיעניות של טהוניה רובל. מסך אינסטגרם yuvalkaspit, צילום מסך
יובל כספית בתגובה היישר מתאילנד/צילום מסך, מסך אינסטגרם yuvalkaspit
דניאל עמית בתגובה למונולוג המשפיעניות של טהוניה רובל. מסך אינסטגרם danielamit, צילום מסך
דניאל עמית מצטרפת לחגיגה/צילום מסך, מסך אינסטגרם danielamit

מי שדווקא יצא להגנתה של טהוניה היא אדל בספלוב: "יאללה פתאום כולם נהיו לי צדיקים, לטנף אחד על השני לא יפתור את הבעיה!! קצת הבנה לכו תדעו מה היא עוברת או עברה בלתי נסבלם כולם נקודה", כתבה לעוקביה בלי לחסוך מעם עצבים והוסיפה: "טהוניה אחת הנשים הכי מהממות שיש עברה לא מעט בחיים שלה!! אסור לשפוט אחר לעולם, תהיו יותר סלחניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדל בספלוב בתגובה למונולוג המשפיעניות של טהוניה רובל. מסך אינסטגרם אדל בספלוב, צילום מסך
אדל בפסלוב יוצאת להגנתה/צילום מסך, מסך אינסטגרם אדל בספלוב
אדל בספלוב בתגובה למונולוג המשפיעניות של טהוניה רובל. מסך אינסטגרם אדל בספלוב, צילום מסך
"קצת התחשבות, קצת הבנה"/צילום מסך, מסך אינסטגרם אדל בספלוב

טהוניה כמו טהוניה, לא נשארה חייבת. אמש החליטה לפתוח שוב פעם את מצלמת הסטורי ולהבהיר את הענייניים ככל הניתן - בדרכה, או במילים אחרות: מישהי כאן עדיין לא רגועה כי בהחלט רשמנו לפנינו כמה עקיצות. "זה יצא מפרפורציה. אני דיברתי על החברות ולא דיברתי על המכר ועל כל אלה שמוכרות, אבל הן לקחו את זה באופן אישי. כנראה שבאמת נגעתי באיזשהי יבלת. אבל לא התכוונתי אליהם. התכוונתי לדרג למעלה יותר", מסבירה הדוגמנית. "אני תמיד שואפת להגיע לדרג למעלה. כמו שלמשל ב'אח הגדול', לא נלחמתי עם הדיירים ונלחמתי בעצם באח הגדול. ככה המלחמה שלי גם עכשיו זה כאילו לא נגדכן, בואו בנות. לא דיברתי עליכן, אבל על ראש הגנב בוער הכובע, נראה לי", הוסיפה לצד עקיצה קטנה לכל מי שיצאה נגדה.

את סיכום היום שלה סגרה במענה לתגובות הרעות שקיבלה: "וזהו, מה אני אגיד לכם? יש לי מלא תגובות. מלא תגובות של צודקת ומלא תגובות מצחיקות של החיים. אחת הייתה אפילו בוטה נורא. בקיצור, מה אני אגיד לכם? אני לא משוגעת, ואני לא ממורמרת. אני בטח ובטח שלא מתמסכנת ובטח ובטח שלא בוכה, שאכלו לי ושתו לי. אני חושבת שאם הייתי בוכה ומתמסכנת באותה משוואה ככה היו נראים חיי אבל חיי נראים די סבבה, ברוך השם ישתבח שמו לעד, הקדוש ברוך הוא דואג להכל אני לא מתמסכנת, אני רק מציפה את האמת".

וואלה! סלבס הכי מתמסכנת בפומבי, זה עוזר לה במנת שווארמה אקסטרה מבלי להתאמץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully