וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוכסכת: למה אחות של בריטני ספירס התביישה בכריסטינה אגילרה?

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 14:44

השחקנית ויוצאת הריאליטי, ג'יימי לין ספירס, אחותה של כוכבת הפופ בריטני ספירס, יצאה לסוף שבוע של כיף עם חברות. בשקט בשקט היא הלכה להופעה של כריסטינה אגילרה, אז למה היא התביישה בזה? וואלה! סלבס משפחה לפני הכל

בריטני ספירס ג'יימי לין ספירס כריסטינה אגילרה. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
בריטני ספירס ג'יימי לין ספירס כריסטינה אגילרה/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

אולי חלק מכם כבר הספיקו לשכוח את הריב בין שתי כוכבות הפופ, כריסטינה אגילרה ובריטני ספירס. אחרי ששוחררה ספירס מהאפוטרופוסות של אביה, היא תקפה מיד את אגילרה שלא תמכה בה במהלך התקופה הקשה ולא תרמה למאבק המשפטי.

השתיים התקוטטו תקופה עד שהעניין דיי התפייד לו יחד עם נסיבות החיים שהשכיחו דברים רבים ולא מאוד קריטיים. אך מי שעדיין זוכרת את הסכסוך בין שתי הדיוות היא בת משפחה של אחת מהן, ג'יימי לין ספירס, שיצאה למסיבת רווקות ולא רק שהיא לא פרגנה, אלא השמיטה לגמרי את הזמרת מסיכום הבילוי.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה ספירס הצעירה :"נדרשת סיבה מיוחדת מאוד כדי להוציא קבוצה של אימהות חרדתיות ולהרחיק אותן מהילדים שלהן, אפילו אם מדובר בכמה שעות בלבד. אבל הכלה לעתיד הזאת (וההופעה של "מג'יק מייק לייב") היו בהחלט שווים לקחת טיול בנות לוגאס כדי לחגוג".

הפוסט של ג'יימי לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ג'יימי לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה קשורה כריסטינה לג'יימי לין? מתברר שבמהלך סופ"ש הרווקות שהעבירה עם החברות הטובות, הבנות בילו גם בהופעה של הזמרת, אך זאת לא הצליחה להגיע ללקט, אולי מחשש לעצבן את בריטני שאם השמועות על האובססיה שלה לסכינים נכונות, אולי עדיף.

וואלה! סלבס רבה עם אחותה עד זוב דם בגלל חולצה של וואן דיירקשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully