וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס תוקפת את כריסטינה אגילרה שלא תמכה בה

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 19:38

"13 שנים הייתי במערכת פוגענית מושחתת אבל למה זה כל כך קשה לאנשים לדבר על זה", שאלה ספירס את אגילרה אחרי שסירבה להתייחס לפרשה שלה. התמיכה בספירס הגיע מזמרת אדירה אחרת. וואלה! סלבס קרב חתולות

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס
כריסטינה אגילרה ובריטני ספירס. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
קרב חתולות. בריטני ספירס VS כריסטינה אגילרה/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

אחרי שהשתחררה מאביה שהיה האפוטרופוס שלה במשך 13 שנים, בריטני ספירס ממשיכה הלאה וסוגרת חשבונות. בסטורי שפירסמה באינסטגרם כתבה בגילוי לב על חברים לשעבר שלא קיבלו אותה בזמן שהיא נאבקה על חייה והחופש שלה.

"אני אוהבת ומעריצה את כל מי שתמך בי... אבל לסרב לדבר כשאתה יודע את האמת שווה ערך ללשקר!!!!!", כתבה הזמרת, אחרי שמי שהייתה חברתה במשך שנים כריסטינה אגילרה נשאלה בראיון האם יש תקשורת בינה לבין ספירס. "אני לא יכולה...", אמרה אגילרה כשהיא מתרחקת מהמצלמה והוסיפה: "אבל אני שמחה בשבילה".

בתגובה כאמור, ספירס פרסמה את ההודעה שכתבה ואף הוסיפה "13 שנים הייתי במערכת פוגענית מושחתת אבל למה זה כל כך קשה לאנשים לדבר על זה. אני זו שעברתי את כל זה!!!! כל התומכים שדיברו ותמכו בי, תודה... כן, אני משנה!!!!!".

אבל רגע לפני שאתם תופסים צד, כדאי להזכיר שלמרות שאגילרה נמנעה מהשאלה בטקס הגראמי הלטיני, היאכתבה סדרה של ציוצים לתמיכה בספירס ביוני האחרון במהלך תנועת #FreeBritney. לא ברור אם ספירס אי פעם ראתה את הציוצים האלה.

"בימים האחרונים חשבתי על בריטני ועל כל מה שהיא עוברת. זה בלתי מתקבל על הדעת שכל אישה, או אדם, שרוצה לשלוט בגורלם, לא יורשה לחיות את החיים כפי שהם רוצים", כתבה אז אגילרה. "להשתיק, להתעלם, להציק או לשלול תמיכה על ידי אלה ש'קרובים' אליך זה הדבר הכי הרסני ומשפיל שאפשר להעלות על הדעת. אין להקל ראש בנזק הנפשי והרגשי שזה יכול לחולל לנפש של אדם".

ליידי גאגא. GettyImages
מלכה וחברה. ליידי גאגא/GettyImages

הצלע השלישית בסיפור היא מי שדווקא כן ענתה למצלמות וטרחה לעמוד לצידה של ספירס, ליידי גאגא. הזמרת דיברה על האופן שבו התייחסו אליה - לצד נשים רבות אחרות בתעשיית המוזיקה כמו ספירס. "תודה לך @LadyGaga שבאמת הקדשת מזמנך לומר משהו כל כך חביב. גרמת לי לבכות!!! אני אוהב אותך!!!", כתבה ספירס.

גאגא לא נותרה אדישה להודעות האלה וכתבה לה: "אני אוהבת אותך. תחיי את החיים הכי טובים שלך ❤️ ❤️ ❤️. התפללתי שמערכת המשפט תתייחס אליך כאל אדם. שינית את המסלול לנשים בתעשייה הזו לנצח. עמדת על שלך והיית כל כך אמיצה. תודה לך".



וואלה! סלבס הייתה מוכנה להיות צלע רביעית, אבל היא יותר בכיוון של עיגול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully