וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלילה מסתבכת: ליאל יוצא על שי ושניר אחרי שלא הוזמן לחתונה

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 19:42

משום מה יוצאי העונה האחרונה של האח הגדול לא מצליחים לסגור חזית אחת מבלי לפתוח חזית נוספת מול אנשים נוספים שבילו איתם בבית המצולם. הפעם זה ליאל קוצרי שלא בחל במילים אחרי ששי לי אמרה שלא תזמין אותו לחתונה שלה ושל שניר בורגיל. וואלה! סלבס טו טו טו טו טוו

שי לי עופרי ושניר בורגיל מצפים לילד/צילום מסך אינסטגרם

אמנם לוואלה! סלבס אין תלונות על כל הג'וס שיוצאי העונה האחרונה של האח הגדול מביאים איתם, אבל לפעמים היא באמת תוהה לעצמה האם הם מודעים לעובדה שאפשר לנהל שיחות כאלה אחד על אחד או לשמור בלב דברים מסויימים?

מי שהצליחה להצית את הריב הנוכחי היא שי לי עופרי, שהודיעה בראיון לאינסטגרם של "ערב טוב", שלא תזמין את ליאל קוצרי לחתונה שלה ושל שניר בורגיל, שהכירו בתוך בית האח הגדול. מי שממש לא התכוון לעבור על המילים האלה בשתיקה הוא כמובן ליאל, שמיד דאג לפרסם את תגובתו בנושא.

"שמישהו יסביר לזוג הצומי שלא מסרבים למכור אייטמים שלהם על האירוע שלהם שרק לפני שבוע בשאלות תשובות שלי איחלתי להם מזל טוב ואמרתי שהכל מאחוריי!", כתב בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: "שירדו לי כבר מהגב! היא מתראיינת לעמוד בידור ואומרת במסכנות כאילו אכלתי לה את האוכל הבוקר "למה שאזמין את ליאל לחתונה שישמח לאידי?" שומעתתת החתונה שלך מעניינת לי תתחת!".

ליאל קוצרי שי עופרי שניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל קוצרי שי עופרי שניר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

"לא ציפיתי להיות מוזמן כי אין לי שום קשר אלייך ולבעלך! ותתביישי לך שאת חושבת שאני שמח לאיד! יש לי עסק לנהל! משכורות לשלם!" לבכות על כל אובדן שיש לנו במדינה הזאת! ולנהל חיים בין לבין! הדבר האחרון שאני רוצה הוא לשמוח לאיד כשאדם אחר מאושר! תתבגרי כבר ימעייפת!! תתעסקי בלהיות כלה ולא להאכיל כתבים בצומי", הטיח וחתם עם: "איףףף"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
התגובה של ליאל קוצרי לדברים של שי לי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של ליאל קוצרי לדברים של שי לי/צילום מסך, אינסטגרם

מזל לפחות שמי שכן תוזמן בסופו של דבר היא סתיו קצין שקיבלה הזמנה רשמית אחרי שהיום טענה שלא הזמינו אותה: "אני יודעת שהחתונה עוד שלושה שבועות, בדרך כלל מזמינים חודש מראש... יש כבר אנשים שקיבלו הזמנות אני לא קיבלתי עדיין. אז אם לא קיבלתי הזמנה, אז כנראה שלא הזמינו", אמרה בסטורי ושעות ספורות אחר כך פרסמה את ההודעה המיוחלת.

וואלה! סלבס מבריזה מחתונות אם לא מבטיחים לה מראש בופה ובר חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully