וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמהגדון: ריב יוצאי האח הגדול שיצא משליטה

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 15:56

יוצאי העונה האחרונה של האח הגדול לא מפסיקים לריב אחד עם השני מול כולם, קבל עם ואינסטגרם. הפעם, כמות נכבדת מאוד של המתמודדים הגיבו על אמירה אחת של ליאל קוצרי ויצאו נגדו. וואלה! סלבס עסק ביש

שניר על הדרמהגדון של האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
שניר על הדרמהגדון של האח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם
אורי נגר על הדרמהגדון. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר על הדרמהגדון/צילום מסך, אינסטגרם

את כמות הדרמה שכללה גם ריבים ללא סיבה שסיפקה לנו הצפייה בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי, האח הגדול, יהיה קשה ליוצאי התוכנית לשחזר גם בחיים האמיתיים, אבל זה ממש לא אומר שהם לא ממשיכים לנסות.

בעקבות סרטון אחד שעלה בו מתראיינים ליאל קוצרי וזוכת העונה יובל מעתוק, הם מספרים שהדיירים שליאל הכי פחות אוהב הם שניר בורגיל ושי לי עופרי, שממש לא עברו על הדברים בשתיקה: "אני חושב שכל פעם שהוא יורד קצת מהכותרות הוא מזכיר את השם שלנו כדי להיות טיפה מעניין... השיא זה הסטורי שהוא מבקש מהעוקבים שלו להגיב לנו. כמה בדיחה אפשר להיות?", כתב שניר שנשאל על הנושא בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו.

גם מי שפרש מבית האח, אורי נגר, דאג לתת את משנתו בנושא אחרי שנשאל: "נגר מה אתה חושה על זה שקוצרי עדיין תקוע על האח וממשיך ללכלך על שי ושניר?". בתשובתו כתב: "לא שם בשום צורה וממש לא מעניין אותי מה יש לבחור החמוד להגיד, מאמין ששי ושניר באותה הדעה, הם עוד דקה וחצי משפחה. חלאס עם לשון הרע".

יענקי על הדרמהגדון. אינסטגרם, צילום מסך
יענקי על הדרמהגדון/צילום מסך, אינסטגרם

גם מי שתמיד דאג להתרחק מהדרמות כבר מהימים בבית האח בהם היה יושב לבדו במשך שעות וככה גם מעביר את ארוחות השישי והשבתות, יענקי גולדהבר, שהדגיש כמה הנושא בוער בו או יותר נכון לא בוער בכלל: "מעניין לי את ה...", כתב על תמונה של הזרת שלו שהעלה לסטורי.

כזכור, בבית האח עצמו ליאל היה יותר קרוב לאחותו של שניר, ספיר בורגיל, אך עם אחיה הוא פחות הסתדר ובטח שלא עם שי. הוא חזר פעם אחר פעם כמה הוא חושב שהזוגיות שלהם, שבינתיים מוכיחה את עצמה, היא לא כנה וששי מנצלת את כמה ששניר אוהב אותה, מה שאולי תרם גם לקרע בין ספיר לשי.

כשכל הדרמה הזאת מתחוללת ברקע, העלה קוצרי פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו דיבר על הקשיים שחווה עם הגוף שלו: "לפני כמה שעות קיבלתי תמונה שלי מלפני כמה שנים שהפכה לי את הבטן..
במבט לאחור, כל חיי נלחמתי במראה שלי. כל חיי נלחמתי להיות חלק מ... חלק מהקהילה שלי, חלק, מהמשפחה שלי, חלק מהחבורה שלי, פשוט להיות חלק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ליאל קוצרי. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל קוצרי/צילום מסך, אינסטגרם

"אף פעם לא נלחמתי על עצמי! על להיות מאושר באמת מבפנים! לפני החיצוניות! רק אנשים "שמנים" מילדות יוכלו להבין אותי! המחיר ששילמנו כדי לא להיות פסולים בעיני החברה רק כי אנחנו לא מידה 28 הוא ענק!", המשיך יוצא הריאליטי.

"אני זוכר ימים שלא הייתי אוכל! מרעיב את עצמי! משכנע את עצמי שהאוכל הוא רעל! רק כדי לא להשמין!! הולך פעמיים ביום למכון כושר ורק כדי שיצוצו הקוביות בבטן! כי ככה בטוח אני אהיה אהוב וירצו להיות איתי… חשבתי שעם השנים זה ישתנה ומודל היופי יהפוך אחרת.. והתבדיתי, גם היום הרושם הראשוני הוא ע"פ המראה שלך ואין זכר בכלל לאופי".

וכן גם היום בשנייה הראשונה כשאני מתכתב עם גבר ההודעה השנייה שלו אחריי ה- "היי" היא תשלח תמונה של הגוף, ואני, אני כבר עייפתי מלהוכיח את מה שאני לא! אני לא גוף! אני לא קוביות בבטן! אני לא שרירים! אני לא ישבן עומד! אני ליאל! ליאל שיש בו כל כך הרבה מעבר! הכתיבה הזאת כאן היא שחרור בשבילי"

"שחרור שיביא איתו אולי הבנה והשלמה שאני בדרך שבה אני צריך להיות , הבנה שאף פעם לא אהיה שלם עם הגוף שלי אבל בתקווה שאהיה שלם עם הנפש שלי! (הכי חשוב בעיניי) והלוואי שספורט ותזונה נכונה יגיעו אצלי ממקום אחר, שמח יותר ופחות סובל!"

יותר בקטע הבריאותי! ולא החיצוני! במבט לאחור בתמונה ששמתי לכם פה חשבתי שאני ממש שמן! מבינים את הבעיה? הכל עבודה עצמית! הכל מתחיל בנפש! אם אנחנו לא נאוהב את עצמנו אף אחד לא יאוהב אותנו", חתם קוצרי את המסר הארוך והמעצים.

וואלה! סלבס רבה עם חברה אחרי שהיא אכלה לה את התכשיט האהוב, טבעת בצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully