וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשברה המכונה ועפתי": התאונה המלחיצה של רוסלנה רודינה

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 12:43

אושיית הרשת רוסלנה רודינה משתדלת לשמור על הבריאות לא מפספסת אימונים בחדר הכושר, כמו שהיא דואגת לעדכן בסטורי, גם אם במהלכם היא עוברת תאונה ונפצעת: "בהפסקות שמתי קרח". וואלה! סלבס נרקבת על הספה

רוסלנה רודינה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
רוסלנה רודינה/עיבוד תמונה, אינסטגרם

רק לאחרונה שמענו על פציעתה המפתיעה של מעצבת האופנה, הזמרת והדוגמנית ויקטוריה בקהאם בחדר הכושר, כששברה את הרגל אחרי שנפלה עליה משקולת בחדר הכושר. יש מצב שהיא הכתיבה טרנד חדש מבלי לשים לב, כי גם אושיית הרשת רוסלנה רודינה הצטרפה למועדון התאונות במכון ממש אתמול (א').

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה רודינה את העוקבים בתאונה שקרתה לה במהלך אימון שגרתי: "אוקי אוקי, מוכנים?" פתחה בשאלה והמשיכה לתהות: "הייתכן שאני תוך כדי תרגיל... נשברה המכונה ואני עפתי ישירות לפרצוף ומכות בגוף???".

"אבל אל תדאגו", הרגיעה אושיית הרשת, "המשכתי להתאמן ובהפסקות הנחתי קרח". אכן מדובר בהתמודדות מרשימה, בעיקר כי באופן אישי אם דבר כזה היה קורה לוואלה! סלבס היא הייתה לוקחת את זה כסימן משמיים ומפסיקה להתאמן לנצח, לא שהיא צריכה תירוץ כדי לא לזוז מהספה.

התאונה של רוסלנה רודינה. אינסטגרם, צילום מסך
התאונה של רוסלנה רודינה/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, לאחרונה העלתה רודינה סרטון בסגנון אחר לגמרי ממה שהתרגלנו לחשבון האינטסגרם שלה ובו שיתפה שיחה שהייתה לה עם בנה, יאן גולן, על קבלת האחר: "אם הוא רואה מישהו או מישהי או מישהו מאופר או מאופרת אז זה בסדר, הכל בסדר. ואז הוא אמר "ואם לי זה יקרה את תקבלי אותי?", אמרתי לו ברור".

את מוסר ההשכל מהדיון החשוב הזה הדגישה בסוף הדברים: "מה שאני מנסה להעביר כאן זה שאני חושבת שהתפקיד שלנו כהורים זה לדבר עם הילדים על הכל, מגיל מאוד צעיר, להסביר להם שהכל בסדר, כל בחירה שהילד שלנו עושה אנחנו צריכים להיות לצידו".

וואלה! סלבס יצאה לזרוק זבל וסימנה ווי על האימון היומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully