וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מייצרים כאלה: דיוויד בקהאם תומך בויקטוריה אחרי הפציעה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 11:45

מעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם הצליחה לשבור את הרגל רגע לפני שבוע האופנה הגדול של השנה בפריז. למרות הכל היא הצליחה להגיע, הלכה על המסלול בדרך יצירתית ולא הפסיקה לקבל תמיכה מבעלה, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם. וואלה! סלבס רווקה ורע לה

ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז. אינסטגרם, צילום מסך
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז/צילום מסך, אינסטגרם
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז. אינסטגרם, צילום מסך
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בפריז/צילום מסך, אינסטגרם

ויקטוריה בקהאם, האישה בעלת הטייטלים האינסופיים שכוללים: זמרת, דוגמנית ומעצבת אופנה, התמודדה עם אתגר לא צפוי במהלך שבוע האופנה בפריז אחרי שהצליחה לשבור את הרגל שלה בעזרת משקולת בחדר הכושר בבית אותה חולקת עם בעלה, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם והמשפחה שלהם.

לתערוכה של מותג האופנה שהקימה ונושא את שמה של הכוכבת, הגיעה בקהאם עם קביים ואפילו נעזרה בהם כדי ללכת גם היא על המסלול. במצב כזה וואלה! סלבס הייתה מנצלת את ההזדמנות כדי לא לצאת מהבית ובטח שלא הייתה מצליחה להשתמש בקביים עם כזאת חינניות.

מי שהגיע גם הוא כדי לתמוך הוא כמובן כדורגלן העבר ואיש המשפחה בהווה- החלום של כל אישה, שגם לא שכח לפרגן לאשתו בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו כמו תמיד: "הנה היא הולכת", כתב על תמונה שלה בהליכה על המסלול. בנוסף, הוא פרגן עם מדבקות מפרגנות בשוט שצילם עם שאר הדוגמניות שהופיעו בתערוכה של מעצבת האופנה.

מי שעוד הגיעו לעיר האורות לכבוד השבוע העמוס באירועים שופעי סטייל וגם כאלה שפחות (אהמ אהמ סם סמית'), היו גם שאר בני משפחת בקהאם שבאו להרים לאמא שלהם, כולל הארפר הקטנה שכבר לא כזאת ילדה כמו שזכרנו אותה.

וואלה! סלבס הייתה מקבלת פרגונים מהאקס רק אם היא הייתה משאירה לו משהו במקרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully