וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת בת מצווה: הבת של דיוויד בקהאם משוויצה בקעקוע החדש

12.7.2023 / 11:37

לכתוב יום ההולדת של ביתם של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, העלתה גיסתה ניקולה פלץ תמונות עם קעקוע משותף של השתיים והרשת איבדה את זה. וואלה! סלבס נערה עם קעקוע פרפר

נראה שאהבה לקעקועים עוברים בתורשה במשפחת בקהאם. כך יצא שלמרות שבתו של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, הארפר, שרק חגגה 12, לא הייתה שום בעיה להדביק על עצמה את הקעקוע הראשון שלה יחד עם גיסתה, השחקנית ואשתו של ברוקלין בקהאם, ניקולה פלץ שמקועקעת בעצמה.

לכבוד יום ההולדת של הארפר העלתה גיסתה, ניקולה, לקט תמונות של השתיים לאורך השניים וכתבה: "יום הולדת שמח לאחותי הקטנה הארפר. את הילדה הכי מדהימה ויש לי כל כך הרבה מזל שאת בחיי. אני אוהבת אותך יותר ממה שאי פעם תדעי (אנחנו יכולות להתאים לנצח??)".

באחת מהתמונות נראות השתיים עם קעקועים תואמים של פרפר שהדביקו לעצמן. הקעקוע של הארפר היה ממוקם באיזור הצלעות שלה והקעקוע של ניקולה היה ממוקם בגבה התחתון. למרות שהקרבה בין השתיים חמודה מאוד, עדיין היה לגולשים קשה לקבל את התמונה עם הקעקוע.

"בוודאות אין לבת 12 קעקוע אמיתי" כתבה גולשת מודאגת ותמימה אחת. גולש נוסף כתב: "למה לחשוף את אחותך הקטנה ככה? את מבינה שכל הלייקים והתגובות שיש לך על הפוסט הם לא ממעריצים אמיתיים? תשתפרי". קצת מוגזם חביבי, כולה קעקוע נדבק.

נראה שההייטרים לא הפריעו לויקטוריה ודיוויד לברך את הארפר בעצמם ברשתות, אביה איחל לה "להמשיך להיות יפה מבפנים ומבחוץ" ואמה השתפכה: "האהבה והאנרגיות שלך הם ברכה לכולנו, את כל עולמנו". אם כל המילים היפות לא הספיקו, לצורך החגיגות הגיעה המשפחה לדיסנילנד וחתמו את היום המוצלח והמרגש במופע הזיקוקים המסורתי של הפארק.

וואלה! סלבס הייתה גם רוצה לעשות קעקוע תואם עם מישהו, חבל שהחבר הכי טוב שלה זה מוריס החולד והוא פחות בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully