וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את תקבלי אותי?": השיחה החשובה של רוסלנה רודינה עם בנה יאן

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 13:11

אושיית הרשת רוסלנה רודינה ניצלה לטובה את הבמה שלה והעלתה לסדר היום נושא שיצר מחלוקת לא קטנה בעקבות שיחה שקיימה עם בנה, יאן גולן: "יש אצלו בבית הספר ילד שרוצה להיות בת". וואלה! סלבס חברה של הגיי

ככל שהילדים גדלים כך יש להם יותר שאלות על החיים ועל דברים או אנשים שהם רואים במהלך החיים, כך גם בנם של אושיית הרשת רוסלנה רודינה והזמר אייל גולן, יאן גולן, שפנה לאמו עם מחשבות ותהיות שהיו לו בעקבות מקרה בבית הספר.

"הייתה לי שיחה מה זה מוזרה עם יאנצ'וק", פתחה אושיית הרשת את הסרטון שהעלתה והצליח לעורר סערה לחשבון האינסגרם שלה והמשיכה: "הוא חזר מבית הספר ואז הוא סיפר לי שיש אצלו בבית הספר ילד שהוא בן 14 ושהוא מתאפר ושהוא נורא רוצה להיות בת ואז הוא שאל אותי אם זה בסדר ואם זה יכול לקרות גם אצלו".

הוא גם אמר "אבל אל תכעסי", אמרתי לו: "אני ממש לא כועסת ואני גם רוצה להגיד לך שילדים מגיעים לגיל מסויים והם מבינים שיש להם רצונות ומחשבות אחרות. יש כאלה שמאוד מאוד מתחברים לצד הנשי ויש כאלה שמאוד מתחברים לצד הגברי וזה שיח שצריך לעלות ושזה בסדר ושלא צריך לצחוק על זה"".

תגובה תחת הסרטון של רוסלנה על השיחה עם בנה. אינסטגרם, צילום מסך
תגובה תחת הסרטון של רוסלנה על השיחה עם בנה/צילום מסך, אינסטגרם
תגובה תחת הסרטון של רוסלנה על השיחה עם בנה. אינסטגרם, צילום מסך
תגובה תחת הסרטון של רוסלנה על השיחה עם בנה/צילום מסך, אינסטגרם

"ואם הוא רואה מישהו או מישהי או מישהו מאופר או מאופרת אז זה בסדר, הכל בסדר. ואז הוא אמר "ואם לי זה יקרה את תקבלי אותי?", אמרתי לו ברור, קודם כל הכי חשוב בעולם זה לא לצחוק, לא לצחוק על הדברים האלה. ושתיים כמו שיש גבר ואישה, יש אישה ואישה וגבר וגבר, שזה בסדר גמור וזה נורמלי, שילדים מגיעים לגיל מסויים שהם מבינים מה הם רוצים יותר ולמה הם מתחברים יותר וזה נורמלי לחלוטין".

"מה שאני מנסה להעביר כאן זה שאני חושבת שהתפקיד שלנו כהורים זה לדבר עם הילדים על הכל, מגיל מאוד צעיר, להסביר להם שהכל בסדר, כל בחירה שהילד שלנו עושה אנחנו צריכים להיות לצידו. לא משנה מה, מותר להם לטעות, מותר להם לחיות את החיים איך שהם רוצים. אנחנו בעצם העוגן, אנחנו הגב. זה חייב לבוא מהבית, הורים אתם חייבים לדבר עם הילדים כדי לנרמל את זה כמה שיותר ושזה לא יראה משהו לא נורמלי, הכל בסדר!", חתמה רודינה את המסר החשוב.

למרות המסר המכיל של הסרטון, נראה שבתגובות זה פחות היה הוויב: "כמה בלבול אדושם! מסכנים הילדים והנוער של היום כמה שטויות אתם דוחפים להם לראש כדי להרגיש נאורים מכילים מוארים משכילים ויפי נפש נעלים ומורמים מעם", כתבה גולשת אחת שקיבלה חיזוק מגולשת נוספת: "יש דברים שהם לא נורמלים וזה בסדר שנודה בזה. זה שהילד הזה תפס לו את העין מראה שזה חריג מהנורמה"

התגובה של האגודה למען הלהט"ב תחת הסרטון של רוסלנה על השיחה עם בנה. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של האגודה למען הלהט"ב תחת הסרטון של רוסלנה על השיחה עם בנה/צילום מסך, אינסטגרם

מהצד השני, היו מי שדווקא ראו את היופי בשיחה החשובה שקיימה עם בנה: "מה שעשית זה הדבר הכי הורי שאפשר לעשות. האהבה שלנו לילדים שלנו נמדדת בעיקר בזכות דברים מהסוג הזה. כשקוראים כאן את התגובות כל מה שיש לי לומר זה שאני מרחם על הילדים שיש להם הורים כאלה חשוכים. נשיקות", הגיב גולש אחד מיני רבים שהגיע לתמוך בעקבות הסערה.

בנוסף, גם האגודה למען הלהט"ב לא שכחו לחזק: "רוסלנה, תודה על המילים האלו ועל האור שאת מאירה על כולנו, בתקווה שנצעד ביחד לעבר סובלנות, קבלה ומקום לכל אחד ואחת להיות מי שהם. כל כך הרבה מאיתנו בקהילה הגאה לא זכו לקבלה מההורים שלהם ונאלצו לחיות את החיים שלהם בארון, בהסתרה ובבושה עם צלקות וחוויות קשות, לעיתים נשלחו לטיפולי "המרה" שצילקן את נפשם.ן. כל כך הרבה מאיתנו ספגו בריונות ואלימות בבית הספר בשל הזהות שלהם.ן. את אמא לביאה", חיבקו מרחוק עם חותמת של לב אדום.

וואלה! סלבס מטרילה טוקבקיסטים רעים עם פיזור פירורי לחם וסוכר על המקלדת שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully